رابطه انتقال دانش با احساس توانمندی کارکنان در بیمارستان های اموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال ۱۳۹۶


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه انتقال دانش با احساس توانمندی کارکنان در بیمارستان های اموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال ۱۳۹۶ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه انتقال دانش با احساس توانمندی کارکنان در بیمارستان های اموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال ۱۳۹۶  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه انتقال دانش با احساس توانمندی کارکنان در بیمارستان های اموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال ۱۳۹۶،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه انتقال دانش با احساس توانمندی کارکنان در بیمارستان های اموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال ۱۳۹۶ :

تعداد صفحات : ۱۰

چکیده مقاله:

زمینه وهدف: مدیریت دانش فرآیندی چالش انگیز است. زیرا شناخت ارزش واقعی آن دشوار بوده به کارگیری مطلوب از طریق مدیریت دانش دانش انباشته در ذهن اعضای سازمان را استخراج نموده وآن را در میان تمامی افراد تسهیم نمایند. از طرفی از عوامل مهم بقا و حیات سازمان ها، کیفیت توانمندی نیروی انسانی است. هدف این مطالعه تحلیل رابطه انتقال دانش بااحساس توانمندی کارکنان و مولفه های آن در بیمارستان های آموزشی قزوین بود. روش بررسی: این مطالعه توصیفی تحلیلی بود بر روی تعداد ۳۳۰ نفر از کارکنان بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام شد. اطلاعات مورد نیاز این پژوهش با استفاده از پرسشنامه ای انتقال دانش دکاسترو و همکاران ۲۰۰۸ و توانمندی کارکنان اسپریتزر ۱۹۹۲ جمع آوری شدند و با استفاده از روش همبستگی و تحلیل معادلات ساختاری SEM به کمک نرم افزار SPSS نسخه ۲۵ و AMOS تحلیل شدند. نتایج: طبقه یافته های این پژوهش ۷۰ نفر از کارکنان را مردان و ۲۶ نفر را زنان تشکیل می داند. نتایج نشان داد بین ابعاد انتقال دانش و توانمندی کارکنان ارتباط مستقیم وجود داشت. میانگین تمامی ابعاد برسی شده در حد بالای متوسط بود. در میان ابعاد توانمندسازی معنی داری بالاترین بار عاملی را داشت. بحث ونتیج گیری: بین انتقال دانش و توانمندی کارکنان رابطه مستقیم وجود دارد و می توان با اتخاذ تدابیری میزان توانمندی افراد را شناسایی کرده و با برنامه ریزی تقویت نمود و میزان انتقال دانش در سازمان را نیز بهبود بخشید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.