آنالیز حساسیت نرخ انتشار آلاینده ها از خودروهای سواری نسبت به پارامترهای جغرافیایی و محیطی با استفاده از مدل IVE (مطالعه موردی شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آنالیز حساسیت نرخ انتشار آلاینده ها از خودروهای سواری نسبت به پارامترهای جغرافیایی و محیطی با استفاده از مدل IVE (مطالعه موردی شهر تهران) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آنالیز حساسیت نرخ انتشار آلاینده ها از خودروهای سواری نسبت به پارامترهای جغرافیایی و محیطی با استفاده از مدل IVE (مطالعه موردی شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آنالیز حساسیت نرخ انتشار آلاینده ها از خودروهای سواری نسبت به پارامترهای جغرافیایی و محیطی با استفاده از مدل IVE (مطالعه موردی شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آنالیز حساسیت نرخ انتشار آلاینده ها از خودروهای سواری نسبت به پارامترهای جغرافیایی و محیطی با استفاده از مدل IVE (مطالعه موردی شهر تهران) :

تعداد صفحات : ۱۰

چکیده مقاله:

خودروها یکی از منابع اصلی انتشار آلاینده ها در مناطق شهری می باشند. عوامل مختلفی همچون ارتفاع از سطح دریا، شیب جاده، دما، رطوبت، ترکیبات موجود در بنزین، مقدار استفاده از تهویه مطبوع، سرعت متوسط، مسافت و سن ناوگان در میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای نقش دارند. بنابراین تعیین میزان اثرگذاری هر یک از عوامل مذکور بر مقدار انتشار از خودروها ضروری است. به منظور دستیابی به این هدف، داده های مربوط به دامنه تغییرات هر یک از پارامترهای ذکرشده جمعآوری شده است. در ادامه با استفاده از مدل International Vehicle Emissions (IVE) و با ایجاد تغییر در ورودی های مدل در محدوده دامنه تغییرات مربوطه، نتایج متفاوتی به ازای هر ورودی ثبت گردیده است. با بررسی روند تغییرات میزان انتشار و رسم نمودار حاصل از دسته داده های به دست آمده اقدام به برآورد بهترین خط برازنده گردیده است و با توجه به شیب خط های به دست آمده، میزان تاثیر هر یک از پارامترها بر میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای مشخص شده است. نتایج این پژوهش نشان داد که سن ناوگان (به عنوان تابعی ازمسافت پیموده شده و نرخ استهلاک)، بیشترین میزان اثرگذاری را بر افزایش انتشار آلاینده های مونواکسید کربن، اکسیدهای نیتروژن، ذرات معلق و گازهای گلخانه ای اکسید نیتروس و متان، به ترتیب با درصد تاثیر ۹۳/۱۷، ۷۸/۱۳، ۸۹/۴۴، ۶۳/۶۶،۹۲/۹۷ دارد. همچنین شیب جاده بیشترین میزان تاثیر را بر افزایش انتشار اکسیدهای گوگرد و دی اکسید کربن با درصد تاثیر ۵۰/۶۳ و ۵۱/۵۷ می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.