ارائه الگوهای طراحی منطبق بر معماری پایدار؛جهت حفظ انرژی های در حال اتمام در طراحی پایانه مسافر بری برون شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه الگوهای طراحی منطبق بر معماری پایدار؛جهت حفظ انرژی های در حال اتمام در طراحی پایانه مسافر بری برون شهری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه الگوهای طراحی منطبق بر معماری پایدار؛جهت حفظ انرژی های در حال اتمام در طراحی پایانه مسافر بری برون شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه الگوهای طراحی منطبق بر معماری پایدار؛جهت حفظ انرژی های در حال اتمام در طراحی پایانه مسافر بری برون شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه الگوهای طراحی منطبق بر معماری پایدار؛جهت حفظ انرژی های در حال اتمام در طراحی پایانه مسافر بری برون شهری :

تعداد صفحات : ۱۸

چکیده مقاله:

پیش بینی و برنامه ریزی پایانه مسافربری برون شهری از مهم ترین مسائل معماری و شهرسازی بوده و بسیاری ازمشکلات شهری را حل خواهد نمود. خواسته اصلی در تمام پایانه های مسافربری ایجاد محیطی خوشایند برای مسافراندر جهت مکث و استراحت و دریافت خدمات و نیز برآورد یک نیاز اجتماعی است. در جامعه مصرفی جدید، مرزهایقلمرو کار و تفریح، مسافرت و لغزنده شده است. بسیاری از پایانه های امروزی فارغ از هر نوع الگوی مصرف انرژی بههمان شیوه قدیمی که طراحی شده اند به کار خود ادامه می دهند و این موضوع بار مصرفی بالایی را برای ساختمان هایعمومی من جمله ترمینال های مسافربری به همراه خواهد داشت. روش تحقیق در این پژوهش از نوع کیفی و به صورتتوصیفی و تحلیلی می باشد. این پژوهش در بخش نظری به صورت توصیفی و در بخش نمونه های موردی به صورتتطبیقی با استفاده از تحلیل نمونه ها از نگاه معماری پایدار است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که توجه به انرژی هایتجدید پذیر و استفاده از سامانه های انرژی هوشمند و سبز در بنا در جهت ذخیره انرژی و آسایش فیزیکی و حرارتی درپایانه های مسافربری برون شهری موثر است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.