سنجش تاثیر عوامل محیطی – کالبدی بر کیفیت خیابان درون شهری (نمونه موردی شهرستان ساری ، محله بخش هشت ، خیابان سلمان فارسی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش تاثیر عوامل محیطی – کالبدی بر کیفیت خیابان درون شهری (نمونه موردی شهرستان ساری ، محله بخش هشت ، خیابان سلمان فارسی) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش تاثیر عوامل محیطی – کالبدی بر کیفیت خیابان درون شهری (نمونه موردی شهرستان ساری ، محله بخش هشت ، خیابان سلمان فارسی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش تاثیر عوامل محیطی – کالبدی بر کیفیت خیابان درون شهری (نمونه موردی شهرستان ساری ، محله بخش هشت ، خیابان سلمان فارسی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش تاثیر عوامل محیطی – کالبدی بر کیفیت خیابان درون شهری (نمونه موردی شهرستان ساری ، محله بخش هشت ، خیابان سلمان فارسی) :

تعداد صفحات : ۱۸

چکیده مقاله:

محله ی بخش هشت که از محلات بزرگ و شرقی شهر ساری است و بر اساس اصول و موازین شهرسازی نیز بنا شده است، از شمال به بلوار طالقانی ، از جنوب به ریل راه آهن ، از مشرق به رودخانه ی تجن و از مغرب به خیابان فرهنگ و بخشی از کوی پیوندی منتهی میشود. محله ی بخش هشت که تا سال ۱۳۴۰ ه ش تعداد ساکنین آن به اندازه انگشتان دست و پا هم نمی رسید. قبل از واگذاری به صورت زمین های شالی و پنبه بود و سرتاسر این زمین ها متعلق به رضا شاه بود.زمینهای این منطقه نیزدر دهه ی ۱۳۳۰ ه ش یعنی از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به قطعات ۴۵۰ و ۷۰۰ متری ، که اکثر آن ها ۴۵۰ متری بود تقسیم شد و ۵ برابر قیمت روز به کارکنان دولت فروخته شد . پس از واگذاری و فروش زمین ها در قطعات مذکور مالکین اقدام به ساخت و ساز خانه های مسکونی نموده و آرام آرام به ویژه از سال ۱۳۴۰ ه ش به بعد تعداد ساکنین محله افزایش پیدا کرده تا اینکه امروزه به صورت یکی از محلات وسیع و پرجمعیت شهر ساری درآمده است. در مورد علت شهرت این محله به بخش هشت یک دیدگاه این است که اداره ی ثبت اسناد و املاک ، شهر ساری را در تقسیم بندی خود به چند بخش تقسیم نموده، که این منطقه از ساری، در بخش هشت تقسیم بندی آن اداره قرار گرفت و لذا پس از سکونت مردم در این منطقه به محله ی بخش هشت شهرت یافت. هدف کلی این مقاله ارائه راهکارهایی برای بهتر شدن این خیابان است که به عنوان یک فضای شهری محسوب میشود. روش گردآوری اطلاعات مطالعات کتابخانه ای ، مطالعات میدانی و تحقیقات و مصاحبه محلی بوده است.در انتها به ارائه راهکارهای مختلف میپردازیم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.