چالش های (CRMمشتری مداری) در شهرداری ها (نمونه موردی:شهرداری زاهدان )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چالش های (CRMمشتری مداری) در شهرداری ها (نمونه موردی:شهرداری زاهدان ) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چالش های (CRMمشتری مداری) در شهرداری ها (نمونه موردی:شهرداری زاهدان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چالش های (CRMمشتری مداری) در شهرداری ها (نمونه موردی:شهرداری زاهدان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چالش های (CRMمشتری مداری) در شهرداری ها (نمونه موردی:شهرداری زاهدان ) :

تعداد صفحات : ۱۳

چکیده مقاله:

شهرداری ها امروزه به بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشورها علی الخصوص در کشورهای در حال توسعه خدمات می دهند این در حالیست که نقش و اهمیت جایگاه این نهادهای غیر دولتی و مردمی چندان در تحقق سیاستهای اقتصاد روشن نشده است.شهرداری ها با توجه به اینکه بر اساس قانون نهادهای نیمه دولتی و حکومتهای محلی اداره میشوند لذا مشتری مداری در آنها از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد . امروزه بیش از هرچیز تکیه بر ظرفیتهای داخلی شهرها و سرمایه هایی اجتماعی بیش از پیش اهمیت یافته و از این رو شهرداری ها باید مشتری مداری را در خود تقویت نمایند .شهر زاهدان از جمله شهرهای ایران است که با رشد بی رویه خود از نظر کالبدی و جمعیتی به ویژه در دو سه دهه اخیر، مدیریت شهری به عنوان یک بزرگ شهر در کشور و قابلیت تبدیل شدن به قطب اقتصادی در شرق کشور را دارا می باشد و اهیمت و نقش مشتری مداری در آن باید به صورت کارشناسانه مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.روش تحقیق توصیفی-تحلیلی است و اطلاعات و داده های پژوهش با روشهای آماری در محیط نرم افزار SPSS مورد پردازش و تحلیل قرار گرفته است. نتایج نشان میدهد که بیشترین چالش مربوط به ضعف مشتری مداری در شهراری زهدان به ((پایین بودن مشارکت شهروندان)) وحوزه ((مسائل مدیریتی))و(( منابع انسانی دخیل در مدیریت شهری)) و((حوزه قوانین و مقررات )) در حوزه مشتری مداری به ترتیب از جمله مشکلاتی می باشند که در حال حاضرشهرداری ها را با اصول اولیه مشتری مداری در شهرها مواجه نموده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.