شناسایی و اولویت بندی پارامترهای اثربخش بر رضایتمندی مشتریان بیمه ایران شعب شهربندرعباس با تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی پارامترهای اثربخش بر رضایتمندی مشتریان بیمه ایران شعب شهربندرعباس با تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی پارامترهای اثربخش بر رضایتمندی مشتریان بیمه ایران شعب شهربندرعباس با تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی پارامترهای اثربخش بر رضایتمندی مشتریان بیمه ایران شعب شهربندرعباس با تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی پارامترهای اثربخش بر رضایتمندی مشتریان بیمه ایران شعب شهربندرعباس با تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی :

تعداد صفحات : ۱۴

چکیده مقاله:

رقابتی شدن فضای کسب و کار درعرصه بیمه و دیگر سازمان ها سبب شده سازمان ها استراتژی های خود رو تغییردهند و به سمت رضایت مشتری روی اورند از طرفی جذب مشتریان جدید هزینه ای به مراتب بیشتر نسبت به حفظمشتریان فعلی دارد لذا سازمان ها سعی میکنند با کسب رضایت مشتریان، وفاداری آنان را افزایش دهند. لذا هدفاین پژوهش شناسایی و وزن دهی پارامترهای اثربخش بر رضایت مندی بنگاه های خدماتی با استفاده ار تکنیکتحلیل سلسله مراتبی فازی (مورد مطالعه : شعب بیمه ایران در شهر بندرعباس) می باشد بدین منظور ۱۰ نفر ازنخبگان این امر که دارای تحصیلات عالیه و سوابق مدیریتی و همچنین تجربه بالایی در شغل خود بودند و همچنینچند تن از اساتید دانشگاه به عنوان نمونه انتخاب شدند و داده ها با استفاده از پرسشنامه مقایسات زوجی که بدینمنظور طراحی و تدوین گردیده بود جمع اوری و سپس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند، یافته های پژوهش نشانداد که در اولویت بندی معیارها، معیار خدمات دهی با وزن ۰/۴۹۵۲ در اولویت، معیار شایستگی کارکنان با وزن ۰/۳۲۲۲ و معیار فیزیکی و محیطی با وزن ۰/۱۸۲۶ در اولویت سوم قرار گرفت. و همچنین در اولویت بندی کلی زیر معیارها؛ زیرمعیار مدت زمان انتظار برای دریافت خدمات (معیار خدمات دهی)، ایجاد شرایط اقساطی یا تسهیلات پرداخت حق بیمه (معیار خدمات دهی)، سرعت و دقت کارکنان در ارائه خدمات (معیار شایستگی کارکنان)؛ احساسامنیت و اطمینان مالی مشتریان از جبران خسارت (معیار خدمات دهی) و احترام به مشتری و راهنمایی آن ها (معیارشایستگی کارکنان) رتبه های اول تا پنجم اولویت راکسب نمودند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.