تعیین تاثیر بازی وار سازی بر قصد استفاده از اپلیکیشن های موبایلی و تاثیر تجاری دربانکداری الکترونیک با در نظر گرفتن نقش میانجی عوامل اجتماعی(مورد مطالعه: بانکداری الکترونیک بانک انصار)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین تاثیر بازی وار سازی بر قصد استفاده از اپلیکیشن های موبایلی و تاثیر تجاری دربانکداری الکترونیک با در نظر گرفتن نقش میانجی عوامل اجتماعی(مورد مطالعه: بانکداری الکترونیک بانک انصار) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین تاثیر بازی وار سازی بر قصد استفاده از اپلیکیشن های موبایلی و تاثیر تجاری دربانکداری الکترونیک با در نظر گرفتن نقش میانجی عوامل اجتماعی(مورد مطالعه: بانکداری الکترونیک بانک انصار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین تاثیر بازی وار سازی بر قصد استفاده از اپلیکیشن های موبایلی و تاثیر تجاری دربانکداری الکترونیک با در نظر گرفتن نقش میانجی عوامل اجتماعی(مورد مطالعه: بانکداری الکترونیک بانک انصار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین تاثیر بازی وار سازی بر قصد استفاده از اپلیکیشن های موبایلی و تاثیر تجاری دربانکداری الکترونیک با در نظر گرفتن نقش میانجی عوامل اجتماعی(مورد مطالعه: بانکداری الکترونیک بانک انصار) :

تعداد صفحات : ۲۹

چکیده مقاله:

این مطالعه بررسی تاثیر بازی وار سازی بر قصد استفاده از اپلیکیشن های موبایلی و تاثیر تجاری در بانکداری الکترونیک بانک انصاربا در نظر گرفتن نقش میانجی عوامل اجتماعی می پردازد. این تحقیق، یک پژوهش کاربردی و از نوع توصیفی می باشد. جامعهمورد مطالعه در پژوهش حاضر، مشتریان شعبات مختلف بانک انصار در تهران می باشد. با استفاده از روش نمونه گیری تصادفیساده و با استفاده از جدول مورگان، از بین ۳۰۰ نفر از افرادی که در بانک انصار حساب دارند و از اپلیکیشن و خدمات بانکداریالکترونیکی این بانک استفاده می کنند، ۱۶۹ نفر به عنوان حجم نمونه تعیین شد و پس از تشریح کامل گیمیفیکیشن و کاربردهایآن، پرسشنامه بین آنها تقسیم شد. پس از جمع آوری پرسشنامه ها و کنار گذاشتن پرسشنامه های پاسخ داده نشده یا ناقص، درنهایت ۱۵۹ پرسشنامه برای تجزیه و تحلیل داده ها مورد استفاده قرار گرفتند. براساس نتایج آزمون مدلیابی معادلات ساختاری ونیز روش حداقل مربعات جزیی، بازی وار سازی بر احتماعی بودن و لذت بخشی تاثیر مثبت و معنی دار دارد. همچنین اجتماعیبودن بر سهولت استفاده و قصد استفاده تاثیر مثبت و معنی دار دارد. سهولت استفاده بر مفید بودن و لذت بخشی تاثیر مثبتمعنی دار دارد. مفید بودن نیز بر لذت بخشی و قصد استفاده تاثیر مثبت و معنی دار دارد. در نهایت قصد استفاده بر تاثیر تجاریاثر مثبت و معنی دار دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.