بررسی تاثیر رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند درون سازمانی در سازمان های تولیدی-خدماتی: نقش تعدیلگر برندسازی داخلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند درون سازمانی در سازمان های تولیدی-خدماتی: نقش تعدیلگر برندسازی داخلی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند درون سازمانی در سازمان های تولیدی-خدماتی: نقش تعدیلگر برندسازی داخلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند درون سازمانی در سازمان های تولیدی-خدماتی: نقش تعدیلگر برندسازی داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند درون سازمانی در سازمان های تولیدی-خدماتی: نقش تعدیلگر برندسازی داخلی :

تعداد صفحات : ۱۸

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر رفتار شهروندی برند و ابعاد آن بر ارزش ویژه درون سازمانی و نیز بررسی تاثیر تعدیل گرایانه برندسازی داخلی در رابطه ی فوق در سازمان های تولیدی-خدماتی است.این پژوهش از منظر هدف،کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری داده ها،توصیفی و از نوع پیمایشی است.جامعه هدف این پژوهش را دو گروه مشتریان و کارکنان صفی سازمان های دارای گواهینامه ی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال های ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۷ تشکیل می دهد.روش نمونه گیری برای گروه اول ، روش در دسترس و برای گروه دوم، روش خوشه ای دو مرحله ای بوده است. داده های پژوهش از طریق توزیع پرسشنامه های استاندارد و ب کمک روش مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار ۲.۶ smart plus بوده است. مطابق نتایج پژوهش ابعاد رفتار شهروندی برند ، یعنی پذیرش برند ،توسعه برند ، تبلیغ برند تاثیر مثبت و معناداری بر ارزش ویژه برند درون سازمانی داشته اند. ب علاوه ارزش ویژه برند درون سازمانی نقش تعدیل کننده داشت؛ بدین معنا ک به افزایش رابطه میان این دو متغیر منجر شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.