مفاهیم قیمت گذاری محصولات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مفاهیم قیمت گذاری محصولات دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مفاهیم قیمت گذاری محصولات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مفاهیم قیمت گذاری محصولات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مفاهیم قیمت گذاری محصولات :

تعداد صفحات : ۶

چکیده مقاله:

قیمت گذاری یعنی تعیین قیمت برای کالا و خدمات که این تداوم ناشی از تغییرات محیطی و عدم ثبات شرایط بازار است که از دخل و خرج و تعدیل قیمت را ایجاد می کند در این پژوهش تلاش شده است تا فرایند قیمت گذاری تحولات رایج در قیمت گذاری انواع رویکرد های قیمت گذاری – قیمت گذاری و سیستم هزینه یابی – استراتژهای پیشرفته قیمت گذاری مطالعه و بررسی شود زیرا که امروزه مسئله ی قیمت گذاری در جامعه ی ما مسئله بسیار حساس و پر اهمیت است نتایج بدست آمده نشان می دهد که هدف از قیمت گذاری حداکثر کردن سود – افزایش سهم بازار – بهترین کیفیت و …است که ادامه حیات با افزایش قیمت بازار صورت می پذیرد بنابراین به تمامی مدیران پیشنهاد می گردد که استفاده از پژوهش های کیفی و عمقی پژوهشگران متخصص میتواند سهم بسزایی در موفقیت مدیران صنعت داشته باشد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.