تاثیر مدیریت دانش بر خرد سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش هیجانی (مورد مطالعه: صنایع فلزی شهر صنعتی کاوه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت دانش بر خرد سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش هیجانی (مورد مطالعه: صنایع فلزی شهر صنعتی کاوه) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت دانش بر خرد سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش هیجانی (مورد مطالعه: صنایع فلزی شهر صنعتی کاوه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت دانش بر خرد سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش هیجانی (مورد مطالعه: صنایع فلزی شهر صنعتی کاوه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت دانش بر خرد سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش هیجانی (مورد مطالعه: صنایع فلزی شهر صنعتی کاوه) :

تعداد صفحات : ۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر مدیریت دانش بر خرد سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش هیجانی در صنایع فلزی شهر صنعتی کاوه انجام پذیرفت. براین اساس، روش پژوهش برحسب هدف، کاربردی و برحسب روش گرداوری داده ها، توصیفی-همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کارکنان شاغل در شرکتهای صنایع فلزی شهرک صنعتی کاوه بود که تعداد آنها در حدود ۴۷۰۰ نفر بود. حجم نمونه با استفاده از جدول کرجسی و مورگان و بر اساس نمونه گیری طبقه ای نسبی، ۳۵۵ برآورد شد. داده ها در دو بخش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شد. در بخش میدانی با استفاده از سه پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش لاوسون (۲۰۰۳)، خرد سازمانی اشمیت و همکاران (۲۰۱۲) و هوش هیجانی مایر و سالوی (۱۹۹۵)، داده ها جمعآوری گردید. برای سنجش روایی از روایی صوری، محتوا و سازه استفاده شد که نشان از روا بودن ابزار داشت. همچنین پایایی ابزار با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی محاسبه گردید که نتایج بیانگر پایا بودن ابزار اندازهگیری بود. تجزیهوتحلیل داده ها در دو بخش توصیفی (میانگین، انحراف معیار، چولگی و کشیدگی) و استنباطی (مدلسازی معادلات ساختاری) انجام پذیرفت. نتایج حاصل از پژوهش نشان دادند که با توجه به نقش میانجی هوش هیجانی، مدیریت دانش بر خرد سازمانی صنایع فلزی شهر صنعتی کاوه تاثیر دارد. یافته های ضمنی پژوهش نیز نشان داد که مدیریت دانش بر خرد سازمانی تاثیر دارد (۰,۸۳)؛ مدیریت دانش بر هوش هیجانی کارکنان تاثیر دارد (۰,۹۲) و علاوه بر این، هوش هیجانی بر خرد سازمانی کارکنان صنایع فلزی کاوه تاثیر دارد .(۰,۸۸)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.