تاثیر گرایش به بازاریابی سبز استراتژیک بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی با نقش میانجی گرایش به بازاریابی سبز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر گرایش به بازاریابی سبز استراتژیک بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی با نقش میانجی گرایش به بازاریابی سبز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر گرایش به بازاریابی سبز استراتژیک بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی با نقش میانجی گرایش به بازاریابی سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر گرایش به بازاریابی سبز استراتژیک بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی با نقش میانجی گرایش به بازاریابی سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر گرایش به بازاریابی سبز استراتژیک بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی با نقش میانجی گرایش به بازاریابی سبز :

تعداد صفحات : ۲۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی می باشد. مدل استفاده شده در این تحقیق بر گرفته از مدل های Karolos et all 2018 و papadas et all2017 می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف از نوع کاربردی و از لحاظ نوع پژوهش، تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری در این پژوهش شامل شرکت های بزرگ با گردش های مالی بلا بوده اند. جهت انتخاب جامعه آماری تحقیق، از بین ۵۰۰ غول اقتصادی ایران، تنها شرکت هایی که بالاترین میزان ارزش بازار را کشب کردند قرار می گیرند که به عنوان نمونه بالاترین ارزش بازار مربوط به شرکتهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس (هلدینگ) ، شرکت ارتباطات سیار ایران (هلدینگ) شرکت پتروشیمی مارون (هلدینگ)، شرکت مخابرات ایران (هلدینگ) و شرکت فولاد مبارکه اصفهان (هلدینگ) است. مدیران اجرایی، مدیران بازاریابی یا پایداری/مسئولیت اجتماعی شرکتی این شرکت ها مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت ۱۱۰ نفر به عنوان جامعه آماری تحقیق انتخاب شدند. پس از جا گذاری جامعه آماری در فرمول کوکران، برای رسیدن به حجم نمونه مورد نظر و بازگشت تعداد مطلوب، در مجموع ۸۵ پرسشنامه توزیع گردید. از نرم افزارهای spss و LISREL که یکی از مهمترین برنامه ها برای برآورد پارامترها، آزمون معنی داری و برازش مدل های معادلات ساختاری با متغیرهای نهائی ( که غیر قابل مشاهده و اندازه گیری مستقیم هستند) می باشد، استفاده گردیده است. نتایج نشان داد فشارهای زیست محیطی زینفعان بر مزیت رقابتی از مسیر غیرمستقیم، تاثیر معنیدار داشته است. همچنین مسئولیت اجتماعی شرکت بر مزیت رقابتی از مسیر غیرمستقیم، تاثیر معنیدار داشته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.