بهبود الگوریتم ژنتیک با استفاده از ترکیب منطق فازی و الگوریتم هم تکاملی و کاربرد آن در مساله پرواز تعقیب عوارض زمین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهبود الگوریتم ژنتیک با استفاده از ترکیب منطق فازی و الگوریتم هم تکاملی و کاربرد آن در مساله پرواز تعقیب عوارض زمین دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهبود الگوریتم ژنتیک با استفاده از ترکیب منطق فازی و الگوریتم هم تکاملی و کاربرد آن در مساله پرواز تعقیب عوارض زمین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود الگوریتم ژنتیک با استفاده از ترکیب منطق فازی و الگوریتم هم تکاملی و کاربرد آن در مساله پرواز تعقیب عوارض زمین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهبود الگوریتم ژنتیک با استفاده از ترکیب منطق فازی و الگوریتم هم تکاملی و کاربرد آن در مساله پرواز تعقیب عوارض زمین :

تعداد صفحات : ۸

چکیده مقاله:

در این مقاله با استفاده از ترکیب الگوریتم همتکاملی و منطق فازی روشی ارائه گردیده است که دیگر نیازی به تنظیم دستی پارامتراحتمال پیوند برای الگوریتم ژنتیک نمی باشد. علاوه بر این، احتمال پیوند برای هر دو والد انتخاب شده حتی در یک نسل نیز یکسان در نظر گرفته نشده و با توجه به میزان برازندگی هر دو والد، این احتمال به صورت فازی تعیین می گردد. پایگاه قواعد مربوط به این سیستم فازی، خود از طریق الگوریتم هم تکاملی شکل می یابد. وارد کردن قواعد فازی و شکل دادن تدریجی پایگاه قواعد با استفاده از الگوریتم هم تکاملی، از همگرایی زودرس الگوریتم ژنتیک جلوگیری کرده و خطر توقف در مینیمال های محلی و از دست دادن داده ها را به شدت پایین می آورد. نتایج شبیه سازی مربوط به روش ارائه شده بر روی مساله پرواز تعقیب عوارض زمین برای هدایت موشک های جنگی و مقایسه آن با نتایج حاصله از الگوریتم ژنتیک معمولی، تایید کننده ادعاهای مطرح شده می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.