تاثیر هنرهای شهری بر نشاط اجتماعی شهروندان (با مطالعه موردی گرافیک محیطی نوروز در شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر هنرهای شهری بر نشاط اجتماعی شهروندان (با مطالعه موردی گرافیک محیطی نوروز در شهر تهران) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر هنرهای شهری بر نشاط اجتماعی شهروندان (با مطالعه موردی گرافیک محیطی نوروز در شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هنرهای شهری بر نشاط اجتماعی شهروندان (با مطالعه موردی گرافیک محیطی نوروز در شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر هنرهای شهری بر نشاط اجتماعی شهروندان (با مطالعه موردی گرافیک محیطی نوروز در شهر تهران) :

تعداد صفحات : ۲۱

چکیده مقاله:

نشاط بهعنوان یکی از مهمترین مولفه های مثبت و یکی از نیازهای فطری و روحی انسان به شمار می آید و نقش تاثیرگذاری در تامین سلامت جامعه و شهروندان دارد و با توجه به اینکه نشاط همواره با امید، اعتماد و خوش بینی همراه است، میتواند در فرآیند توسعه جامعه نیز نقشی تعیین کننده داشته باشد. با توجه به اهمیت موضوع و با در نظر گرفتن نقش موثر هنرهای شهری در ایجاد نشاط و رضایتمندی شهروندان و تاثیر آن در رشد سطح سلامت جامعه، این مقاله با هدف بررسی تاثیر هنرهای محیطی بر نشاط شهروندان به نگارش درآمده و در پی پاسخ به این پرسش است که هنرهای شهری چگونه میتوانند بر نشاط اجتماعی شهروندان تاثیرگذار باشند در این مقاله سعی شده است ضمن ارائه مفاهیم مربوط به هنر شهری و نشاط اجتماعی، تاثیر گرافیک محیطی نوروز بر نشاط شهروندان بررسی شود. در پژوهش حاضر، گردآوری اطلاعات به شیوه کتابخانه ای و میدانی (پرسشنامه و عکس برداری) صورت گرفته و با روش توصیفی – تحلیلی به بررسی گرافیک محیطی نوروز در شهر تهران پرداخته شده است. طبق نتایج تحقیق، اولویت تاثیربخشی طرحهای نوروزی از دیدگاه شهروندان به این ترتیب است: ابتدا چشم انداز زیباتر ، دوم سلامت روان ، سوم نشاط و شادمانی ، چهارم حس تعلق به محیط ، پنجم آرامش و در آخر جنب وجوش و سرزندگی از نظر شهروندان، دستاورد طرحهای گرافیک محیطی نوروز بوده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.