تاثیر غیر مستقیم ظرفیت مدیریت دانش بر رابطه ی فعالیت های استراتژیک منابع انسانی و عملکرد نوآوری در صنعت هتلداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر غیر مستقیم ظرفیت مدیریت دانش بر رابطه ی فعالیت های استراتژیک منابع انسانی و عملکرد نوآوری در صنعت هتلداری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر غیر مستقیم ظرفیت مدیریت دانش بر رابطه ی فعالیت های استراتژیک منابع انسانی و عملکرد نوآوری در صنعت هتلداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر غیر مستقیم ظرفیت مدیریت دانش بر رابطه ی فعالیت های استراتژیک منابع انسانی و عملکرد نوآوری در صنعت هتلداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر غیر مستقیم ظرفیت مدیریت دانش بر رابطه ی فعالیت های استراتژیک منابع انسانی و عملکرد نوآوری در صنعت هتلداری :

تعداد صفحات : ۲۱

چکیده مقاله:

این تحقیق، نقش توانایی مدیریت دانش در رابطه بین عملیات استراتژیک منابع انسانی و عملکرد نوآوری، از دیدگاه مدیریت دانش، را بررسی می کند. این مطالعه آنالیز رگرسیون را برای امتحان فرضیه ها در یک نمونه گیری از هتل های مشهد به کار می گیرد. نتایج نشان می دهد که عملیات استراتژیک منابع انسانی با میزان و توانایی مدیریت دانش، رابطه ای مثبت دارد، به گونه ای که تاثیر مثبتی روی اجرای نوآوری می گذارد. نتایج بدست آمده تاییدی بر این مطلوب می باشد که توانایی مدیریت، نقش واسطه ای بین عملیات استراتژیک منابع انسانی و اجرای نوآوری ایفا می کند. در نهایت، این مطالعه بر روی فعالیت های مدیریتی بحث می کند و مسیر تحقیقات بعدی را روشن می سازد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.