نقش شخصیت و جنسیت برند بر برندسازی شخصی(مطالعه موردی: مدیران و روزنامه نگاران روزنامه های پر تیراژ ایران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش شخصیت و جنسیت برند بر برندسازی شخصی(مطالعه موردی: مدیران و روزنامه نگاران روزنامه های پر تیراژ ایران) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش شخصیت و جنسیت برند بر برندسازی شخصی(مطالعه موردی: مدیران و روزنامه نگاران روزنامه های پر تیراژ ایران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش شخصیت و جنسیت برند بر برندسازی شخصی(مطالعه موردی: مدیران و روزنامه نگاران روزنامه های پر تیراژ ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش شخصیت و جنسیت برند بر برندسازی شخصی(مطالعه موردی: مدیران و روزنامه نگاران روزنامه های پر تیراژ ایران) :
تعداد صفحات : ۱۶
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی نقش شخصیت برند و جنسیت برند بر برندسازی شخصی می باشد. پژوهش حاضر از دسته مطالعات توصیفی و مقطعی بوده و جامعه آماری برای انجام این پژوهش مدیران و روزنامه نگاران شاغل در روزنامه های پرتیراژ ایران خواهند بود که در زمان انجام پژوهش فعالیت دارند و تعداد آن ها ۸۰۰۰ نفر تخمین زده می شود. از این جامعه، نمونه ای به حجم ۳۸۲ نفر و به روش نمونه گیری اتفاقی انتخاب شد. برای گردآوری داده های پژوهش، پرسشنامه ای حاوی ۱۰ سوال طراحی گردید. از روایی محتوایی و سازه برای اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده و پایایی آن با ضریب آلفای کرونباخ که مقدارش بالای ۰/۷ می باشد بررسی و تایید گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها در بخش آماری از آزمون رگرسیون و نرم افزار SPSS22 استفاده شد. بر اساس نتایج پژوهش، تمامی فرضیه ها تایید شد. در مبحث جنسیت برند، شدت تاثیر هر عامل به ترتیب آندروژنی ۶۲/۵+، مردانگی ۲۷/۴+، زنانگی ۲۲/۱+، وبدون تمایز ۱۸/۷+ می باشد. همچنین تاثیر شاخص های مربوط به شخصیت برند به ترتیب شایستگی ۲۷/۳+ جایگاه اجتماعی ۲۶/۳+ وصداقت ۲۵/۵+ می باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.