شناسایی و ارزیابی مشتریان و کانال در مدل های کسب و کار هوشمندی فناوری در صنایع منتخب در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و ارزیابی مشتریان و کانال در مدل های کسب و کار هوشمندی فناوری در صنایع منتخب در ایران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و ارزیابی مشتریان و کانال در مدل های کسب و کار هوشمندی فناوری در صنایع منتخب در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و ارزیابی مشتریان و کانال در مدل های کسب و کار هوشمندی فناوری در صنایع منتخب در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و ارزیابی مشتریان و کانال در مدل های کسب و کار هوشمندی فناوری در صنایع منتخب در ایران :

تعداد صفحات : ۲۱

چکیده مقاله:

هوشمندی فناوری یکی از مهم ترین فعالیت های مدیریتی است که به منظور اتخاذ تصمیم گیری های فناورانه به مدیران سازمان ها کمک می کند. هدف از پژوهش که با رویکرد کیفی و با روش تحلیل محتوای قیاسی انجام شده است شناسایی و ارزیابی مشتریان و کانال در مدل های کسب وکار هوشمندی فناوری در صنایع منتخب می باشد. با توجه به پیشینه پژوهش، مدل کسب وکار استروالدر به عنوان مدل مفهومی پژوهش انتخاب و دو جز کانال و مشتریان مبنای سوالات مصاحبه قرار گرفت و سپس با مالکان و خبرگان ۵ کسب وکار هوشمندی فناوری مصاحبه انجام شد. تحلیل هر مصاحبه نیز از طریق بررسی خط به خط و با بهره گیری از نرم افزار کیفی Maxqda انجام شد. استفاده از این نرم افزار جهت تحلیل محتوای کیفی بوده و صرفا به ساماندهی یافته های مستخرج کمک می کند. براساس نتایج تحلیل محتوای کیفی، مشتریان و کانال مختص به هر کسب و کار مورد شناسایی قرار گرفت. سپس بهمنظور ارزیابی مشتریان وکانال در مدل های کسب و کار از معیار استروالدر که مورد تایید خبرگان حوزه هوشمندی فناوری است، استفاده شد. معیارهای ارزیابی با توجه به طیف لیکرت ۱ (ضعیف ترین نمره) تا ۵ (بهترین نمره) بود که براساس این طیف معیارهای یافتن مشتریان جدید بطور پیوسته ، مشارکت مشتری در فرایند خلق ارزش در بخش مشتریان و اثربخشی کانال در بخش کانال امتیازهای کم یا متوسط را دریافت کرده اند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.