عوامل کلیدی اثرگذار بر بهبود ضریب نفوذ بیمه از طریق ایجاد رضایت در بیمه گذاران در بخش تجارت سیار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل کلیدی اثرگذار بر بهبود ضریب نفوذ بیمه از طریق ایجاد رضایت در بیمه گذاران در بخش تجارت سیار دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل کلیدی اثرگذار بر بهبود ضریب نفوذ بیمه از طریق ایجاد رضایت در بیمه گذاران در بخش تجارت سیار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل کلیدی اثرگذار بر بهبود ضریب نفوذ بیمه از طریق ایجاد رضایت در بیمه گذاران در بخش تجارت سیار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل کلیدی اثرگذار بر بهبود ضریب نفوذ بیمه از طریق ایجاد رضایت در بیمه گذاران در بخش تجارت سیار :

تعداد صفحات : ۲۴

چکیده مقاله:

بر اساس آمار نشریه سیگما، رتبه ایران در سال ۲۰۱۸ بر اساس ضریب نفوذ تخمین زده شده در جهان ۶۳ می باشد و کشور تایوان با ضریب نفوذ بیمه ۲۰.۸۸ رتبه ۱ را به خود اختصاص داده است. این آمار نشان از ضریب نفوذ پایین بیمه در کشور ما دارد؛ قاعدتا افزایش ضریب نفوذ بیمه با چالش های زیادی روبرو است و به راحتی امکان پذیر نمی باشد اما ایجاد رضایت در مشتریان و ایجاد بستری مناسب جهت استفاده بیشتر از محصولات و خدمات بیمه ای یکی از راه های رسیدن به این هدف می باشد. تجارت سیار، خرید و فروش کالاها و خدمات از طریق فناوری بیسیم مانند تلون همراه میباشد. این پژوهش به بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات و کیفیت خدمات ارائه شده توسط همراه بیمه بر خودکارآمدی مشتریان و متعاقبا تاثیر این عامل بر سهولت و مزیت درک شده و رضایت مشتریان که خود عاملی جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه می باشد، می پردازد. جامعه آماری، مشتریان بیمهپارسیان هستند که تجربه استفاده از خدمات همراه بیمه را داشته اند و حجم نمونه با توجه به نامحدود بودن جامعه، ۳۸۴ نور برآورد شد. جهت گردآوری اطلاعات، از پرسشنامه استاندارد استفاده شده است. تجزیه و تحلیل داده ها در نرم افزارهای LISREL و SPSS حاکی از آن است که کیفیت اطلاعات و کیفیت خدمات بر خودکارآمدی و خودکارآمدی بر سهولت ادراش شده و سودمندی ادراک شده و رضایت مشتریان تاثیر گذار است. همچنین تاثیر مثبت سودمندی ادراک شده بر رضایت مشتریان مورد تایید قرار گرفت. اما تاثیر سهولت ادراک شده بررضایت مورد تایید قرار نگرفت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.