رابطه میان کیفیت خدمات ادراک شده با آگاهی از برند، وفاداری برند و تصویر برند از دیدگاه مشتریان در صنعت هتلداری شهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
23 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه میان کیفیت خدمات ادراک شده با آگاهی از برند، وفاداری برند و تصویر برند از دیدگاه مشتریان در صنعت هتلداری شهر مشهد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه میان کیفیت خدمات ادراک شده با آگاهی از برند، وفاداری برند و تصویر برند از دیدگاه مشتریان در صنعت هتلداری شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه میان کیفیت خدمات ادراک شده با آگاهی از برند، وفاداری برند و تصویر برند از دیدگاه مشتریان در صنعت هتلداری شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه میان کیفیت خدمات ادراک شده با آگاهی از برند، وفاداری برند و تصویر برند از دیدگاه مشتریان در صنعت هتلداری شهر مشهد :

تعداد صفحات : ۱۳

چکیده مقاله:

صنعت هتلداری، صنعتی پیشرو و رو به پیشرفت در جهان می باشد. امروزه توجه مدیران هتل ها به رویکردهای مبتی بر م شتری بیش از پیش شده و در برنامه ریزی های مدیریتی بدان توجه می نمایند. آنچه که یک م شتری از هتلی انتظار دارد دریافت خدمات با کیفیت و داشتن تجربه ای خوشایند از اقامت خود در مقصد می باشد. هدف این تحقیق بررسی رابطه میان کیفیت خدمات ادراک شده با آگاهی از برند، وفاداری برند و تصویر برند از دیدگاه مشتریان در صنعت هتلداری شهر مشهد و جامعه آماری، مشتریان هتل های ۴ و ۵ ستاره شهر م شهد می با شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Smart PLS انجام شد. یافته های تحقیق نشان داد که کیفیت خدمات ادراک شده به عنوان متغیر مستقل در مدل بر ابعاد ارزش ویژه برند یعنی آگاهی برند، تصویر برند و وفاداری برند اثر مثبت و معناداری را دارد. همچنین میان ابعاد ارزش ویژه برند، آگاهی برند بر تصویر برند و تصویر برند بر وفاداری برند نیز اثر مثبت و معناداری را از خود نشان داد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.