بررسی تجربی، مدلسازی ریاضی و بهینه سازی پارامترهای موثر ماشینکاری بر روی زبری سطح درفرایند تراشکاری آلیاژ مس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تجربی، مدلسازی ریاضی و بهینه سازی پارامترهای موثر ماشینکاری بر روی زبری سطح درفرایند تراشکاری آلیاژ مس دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تجربی، مدلسازی ریاضی و بهینه سازی پارامترهای موثر ماشینکاری بر روی زبری سطح درفرایند تراشکاری آلیاژ مس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تجربی، مدلسازی ریاضی و بهینه سازی پارامترهای موثر ماشینکاری بر روی زبری سطح درفرایند تراشکاری آلیاژ مس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تجربی، مدلسازی ریاضی و بهینه سازی پارامترهای موثر ماشینکاری بر روی زبری سطح درفرایند تراشکاری آلیاژ مس :

تعداد صفحات : ۶

چکیده مقاله:

ماشینکاری آلیاژهای مس به دلیل استفاده در صنایعی همچون صنایع الکترونیک، اتومبیل سازی، کشتی سازی، نظامی و … دارای اهمیت بالای اقتصادی است. به منظور دستیابی به محصولی با کیفیت سطح مطلوب می-توان از تحلیلهای پیشرفته استفاده کرد و با مطالعه دقیق نتایج آن، به میزان اثرگذاری فاکتورهای ورودی بر روی فاکتورهای خروجی پی برد. این مقاله به مطالعه دقیق رفتار پارامترهای مهم فرآیند تراشکاری خشک بر روی رفتار کیفیت سطح ماشینکاری آلیاژ مس پرداخته است. در این پژوهش با استفاده از روش سطح پاسخ میزان تاثیر مهمترین پارامترهای ماشینکاری نظیر عمق برش، سرعت دورانی و نرخ پیشروی توسط یک معادله رگرسیون خطی مرتبه دوم مدلسازی شده و به کمک آن به بررسی اثر هر یک از پارامترهای ورودی پرداخته شده است. همچنین جهت بهینهسازی فاکتورهای ورودی جهت دستیابی به کمترین مقدار زبری سطح، از الگوریتم درینگر استفاده شده است که با مطالعه نتایج بدست آمده، بهترین مقادیر ورودی عمق برش ۰/۲۵ میلیمتر، سرعت دورانی ۱۷۰۰ دور بر دقیقه و نرخ پیشروی ۰/۹۳ میلیمتر بر دور میباشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.