بررسی میزان مصرف انرژی در ساختمان با بهره گیری از عایق پلی استایرن با استفاده از ابزارهای مدل سازی اطلاعات ساختمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان مصرف انرژی در ساختمان با بهره گیری از عایق پلی استایرن با استفاده از ابزارهای مدل سازی اطلاعات ساختمان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان مصرف انرژی در ساختمان با بهره گیری از عایق پلی استایرن با استفاده از ابزارهای مدل سازی اطلاعات ساختمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان مصرف انرژی در ساختمان با بهره گیری از عایق پلی استایرن با استفاده از ابزارهای مدل سازی اطلاعات ساختمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان مصرف انرژی در ساختمان با بهره گیری از عایق پلی استایرن با استفاده از ابزارهای مدل سازی اطلاعات ساختمان :

تعداد صفحات : ۱۷

چکیده مقاله:

رشد سریع جمعیت و استفاده بی رویه از انرژی، جامعه جهانی را با مشکل کمبود انرژی مواجه ساخته است. از سویی دیگر افزایش ساخت و ساز متخصصین را بر آن داشته تا در راستای ایجاد روش هایی نو و فناوری های جدید در ساخت، راهکارهایی را در جهت کاهش مصرف انرژی اتخاذ نمایند. استفاده از مدل سازی اطلاعات ساختمان از ابتدای پروژه امکان دستیابی به اطلاعات جامع را در اختیار مهندسین وطراحان قرار می دهد. با استفاده از این سیستم می توان انرژی مصرفی ساختمان را بدست آورد. در راستای بهینه سازی مصرف انرژی علاوه بر بکار گیری مدل سازی اطلاعات ساختمان، استفاده از فناوری های نوین ساخت نظیر بتن مسلح با قالب عایق ماندگار و سیستم پانل سه بعدی پیشنهاد می گردد. با بهره گیری از این سیستم های نوین می توان مصرف انرژی را در ساختمان کاهش داد و سبب بهینه سازی مصرف انرژی شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.