بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی، تعهد کارکنان و هویت یابی کارکنان از بانک (مطالعه موردی در بانک سامان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی، تعهد کارکنان و هویت یابی کارکنان از بانک (مطالعه موردی در بانک سامان) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی، تعهد کارکنان و هویت یابی کارکنان از بانک (مطالعه موردی در بانک سامان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی، تعهد کارکنان و هویت یابی کارکنان از بانک (مطالعه موردی در بانک سامان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی، تعهد کارکنان و هویت یابی کارکنان از بانک (مطالعه موردی در بانک سامان) :

تعداد صفحات : ۲۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر باهدف بررسی رابطه بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی تعهد کارکنان و هویت یابی کارکنان از بانک؛ در بانک سامان شکل گرفته است؛ جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان بانک سامان استان هایتهران و البرز می باشد. در تحقیق حاضر به منظور تهیه و تعیین حجم نمونه آماری موردنظر از جدول مورگان استفاده شد. بر اساس این جدول، حجم نمونه مورد نظر ۳۱۰ نفر تعیین گردید. به منظور اطمینان از بازگشتتعداد کافی، ۴۰۰ پرسشنامه توزیع که از بین پرسشنامه های جمع آوری شده ۳۲۵ عدد مورد تحلیل قرار گرفت. برای سنجش بازاریابی داخلی از پرسشنامه ۱۳ سوالی بازاریابی داخلی(تارته، ۲۰۱۲ )، برای سنجش رضایتشغلی از پرسشنامه ۴ سوالی رضایت شغلی(مک دونالد و مکین تایر ، ۱۹۹۷ )، برای سنجش تعهد کارکنان از پرسشنامه استاندارد ۴ سوالی تعهد سازمانی(مییر و همکاران، ۱۹۹۳ ) و برای سنجش هویت یابی کارکنان ازبانک از پرسشنامه استاندارد ۵ سوالی هویت یابی از سازمان(مائل وآشفورد، ۱۹۹۲ ) استفاده شد. در این پژوهش از آمار توصیفی (Descriptive) و استنباطی (Inferential) برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است. در بخش آمار استنباطی نیز فرضیه های تحقیق با روش مدل معادلات ساختاری آزم ون قرار م ی گیرن د؛ بنابر این روش مدل معادلات ساختاری مبتنی بر واریانس با نرم افزار آموس (Amos) برای آزمون فرضیه های تحقیق به کار رفته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.