طراحی الگوی نظام جبران خدمات شایسته محور کارکنان (مطالعه موردی : اداره کل آموزش و پرورش اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی الگوی نظام جبران خدمات شایسته محور کارکنان (مطالعه موردی : اداره کل آموزش و پرورش اصفهان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی الگوی نظام جبران خدمات شایسته محور کارکنان (مطالعه موردی : اداره کل آموزش و پرورش اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی الگوی نظام جبران خدمات شایسته محور کارکنان (مطالعه موردی : اداره کل آموزش و پرورش اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی الگوی نظام جبران خدمات شایسته محور کارکنان (مطالعه موردی : اداره کل آموزش و پرورش اصفهان) :

تعداد صفحات : ۲۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، طراحی الگوی نظام جبران خدمات شایسته محور کارکنان وارایه الگویی برای اداره کل آموزش و پرورش اصفهان است. پس ازمروری برادبیات تحقیق وبهره گیری ازنظرات خبرگان، مدل اولیه تحقیق تنظیم وسپس با استفاده از نظرات خبرگان، مدل نهایی تحقیق آماده شد. روش این پژوهش کیفی کمی (آمیخته) و جامعه آماری آن دربخش کیفی شامل خبرگان و متخصصین دانشگاهی درحوزه منابع انسانی ومدیران عالی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان ، ودر بخش کمی شامل کارشناسان ومدیران سطوح مختلف اداره کل آموزش و پرورش است. روش نمونه گیری در بخش مطالعه کیفی هدفمند غیرقضاوتی و در بخش کمی طبقه ای تصادفی است.در بخش کیفی تعداد – ۱۷ نفر در فرآیند مصاحبه و در بخش کمی ۴۰۰ نفر به عنوان نمونه در این پژوهش مشارکت داشتند. ابزارجمع آوری داده هادراین پژوهش شامل مصاحبه و پرسشنامه محقق ساخته است که بعد از تایید روایی، پایایی آن ۹۳ / ۰ محاسبه شد. نتایج این پژوهش دربخش کیفی بیانگرآن است که مولفه های نظام جبران خدمات شایسته محور ۲۵ مولفه درپنج بعد شامل: شایستگی، آینده نگری، انعطاف پذیری، عدالت وجامعیت می باشد. در بخش کمی یافته هانشان داد که از بین ابعاد اصلی، بعد شایستگی بیشترین تاثیر را در جبران خدمات شایسته محور کارکنان دارد. هم چنین از بین مولفه های فرعی از زیر مجموعه بعد شایستگی، مولفه جذب، حفظ و توسعه استعدادهای سازمان ،باعدد معنی داری ازآزمون t به دست آمده برابر ۸۲ / ۱۱ وضریب مسیر ۸ / ۰ بیشترین تاثیررادر نظام جبران خدمات شایسته محور کارکنان دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.