ارتباط بین کیفیت خدمات و میزان رضایت مسافران از تاکسی های شهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین کیفیت خدمات و میزان رضایت مسافران از تاکسی های شهر مشهد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین کیفیت خدمات و میزان رضایت مسافران از تاکسی های شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین کیفیت خدمات و میزان رضایت مسافران از تاکسی های شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین کیفیت خدمات و میزان رضایت مسافران از تاکسی های شهر مشهد :

تعداد صفحات : ۱۲

چکیده مقاله:

این پژوهش به سنجش ادراک مسافران از کیفیت خدمات ارائه شده توسط رانندگان تاکسی در شهر مشهد پرداخته است؛ مهمترین هدف این تحقیق تاثیر کیفیت خدمات دریافتی بر رضایت مشتریان است. داده ها درسطح مقطعی از مسافران ایستگاه ها در تابستان ۱۳۹۸ به صورت تصادفی جمع آوری گردید. نتایج نشان می دهد، کیفیت خدمات بر رضایت مسافران از خدمات تاکسی تاثیرگذار بوده است. اما بعد پاسخگویی تاثیر معنی داری بر رضایت نداشته است. از این رو توصیه می شود که رانندگان کیفیت خدمات را در بازار رقابتی با وجود تاکسی های انلاین اینترنتی ارتقا بخشند و به متولیان دوره های آموزشی نیز توصیه می شود به فعالسازی دوره های آموزشی کسب و کار حرفه ای بپردازند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.