پروژه آمار (ازدواج و طلاق دانشجویان به همراه نمودار)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروژه آمار (ازدواج و طلاق دانشجویان به همراه نمودار) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه آمار (ازدواج و طلاق دانشجویان به همراه نمودار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه آمار (ازدواج و طلاق دانشجویان به همراه نمودار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه آمار (ازدواج و طلاق دانشجویان به همراه نمودار) :

پروژه آمار (ازدواج و طلاق دانشجویان به همراه نمودار)

مقدمه:

از آنجاییکه اساس و بنیان هرجامعه را خانواده پی ریزی می کند. از اینرو شناخت دقیق و بررسی متغییرهای در ارتباط با آن یعنی ازدواج و طلاق مهم است. تحقیق حاضر با هدف بررسی علل افزایش طلاق و کاهش میزان ازدواج در بین دانشجویان آغاز شد. این تحقیق از نوع توصیفی است و دارای دو جامع آماری بود.

۱- دانشجویان مراجعه کننده به دادگاه خانواده طی ۳ ماه

۲- دانشجویان رشته مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان نمونه آماری جامعه اول ۹۴ نفر بودند و نمونه آماری جامع دوم ۲۰۰ نفر بودند. ( ۶۳% دختر و ۳۷% پسر) نتایج نشان داد که علل اصلی طلاق در بین دانشجویان به ترتیب عبارتند از: ناسازگاری اخلاقی و رفتاری ۲۵% اختلاف فرهنگی ۲۱% دخالت والدین ۱۳% سن کم ۱۱% توقعات و انتظارات زیاد از همسر ۱۰% فساد اخلاقی ۹% اعتیاد ۶% بیماری جسمانی و روانی ۳% آزار و اذیت توسط مرد ۲% و علل کاهش میزان ازدواج به ترتیب عبارتند از : نداشتن شغل ۲۵% مشکلات مادی ۲۰% عدم شناخت طرف مقابل ۱۹% ترس از ازدواج ۱۵% طولانی شدن دوران تحصیل ۱۳% مشکل خدمت سربازی ۸% در این تحقیق ۴۰% دانشجویان ۷۵% دختر و ۲۵% پسر به فکر ازدواج بودند و ۶۰% به فکر ازدواج نبودند و سن مناسب برای ازدواج از نظر دختران ۲۶-۲۲ سال و پسران ۳۰-۲۵ است. در پایان با توجه به نتایج به دست آمده می توان پیشنهاد داد مشاوره قبل از ازدواج به ماننده مشاوره ژنتیک اجباری گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.