ترجمه مقاله نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ترجمه مقاله نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ترجمه مقاله نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترجمه مقاله نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ترجمه مقاله نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات :

عنوان مقاله انگلیسی :

The role of organizational orientation and product attributes in….

فرمت : pdf
تعداد صفحه : ۷ صفحه
سال چاپ : ۲۰۱۷
چکیده انگلیسی:

As regulation pushes for sustainability, organizations may choose to strategically orient themselves sooner rather than later

for the inevitable move for more promising returns. Design and development of products for sustainability reaches the core

of organizational operations and those that can orchestrate a meaningful shift to sustainability may gain in the long-run. The

product itself and how it is perceived by the end-user may also significantly affect this move to sustainability for the

organization. This research empirically tests the relationship between organizational orientation toward sustainability,

attributes of sustainable products and the effect these have on performance in two separate geographical locations with

differing economies. The value of this paper lies not only in empirically validating concepts from traditional new product

development literature perspective in the context of sustainability but also in providing an insight into the current ‘mindset’

toward sustainability.

عنوان فارسی مقاله :

نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات
فرمت : WORD
تعداد صفحه : ۸ صفحه
هانو من : دپارتمان کسب و کار و مدیریت ، دانشگاه ونیپنگ
ایدر جیت سینگ : دانشکده کسب و کار ، دانشگاه کارلتون ،
نهول گولای : موسسه فناوری هند ، دهلی نو

چکیده

همانطور که مقررات برای ایجاد ثبات فشار می آورد ، سازمان ها نیز ممکن است تصمیم بگیرند سریع به گرایش استراتژیک شان برسند به جای اینکه به سمت بازده بیشتر و بیشتر حرکت کنند. طراحی و توسعه محصولات برای دستیابی به ثبات ، هسته مرکزی عملیات سازمان ها است و می تواند تغییرات قابل ملاحظه ای را در راستای ثبات در بلند مدت ایجاد کند. خود محصول و چگونگی درک کاربر نهایی در مورد محصول می تواند به صورت قابل توجهی این حرکت به سمت ثبات را برای سازمان تحت تاثیر قرار دهد. این تحقیق به صورت تجربی ارتباط بین گرایش سازمانی و ثبات ، صفات محصولات پایدار و تاثیر آن بر عملکرد در دو مکان جغرافیایی جداگانه با اقتصاد های مختلف ، را مورد بررسی قرار می دهد. ارزش این مقاله نه فقط در مفاهیم معتبر تجربی بر مبنای دیدگاه توسعه تجربی محصولات جدید آن است بلکه این مقاله یک بینش را در مورد ذهنیت فعلی در مورد ثبات ارائه می دهد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.