پاورپوینت آشنایی عمیق تر با طراحی و معماری مرکز داده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت آشنایی عمیق تر با طراحی و معماری مرکز داده دارای ۴۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آشنایی عمیق تر با طراحی و معماری مرکز داده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آشنایی عمیق تر با طراحی و معماری مرکز داده :

دید کلی :
پاورپوینت آشنایی عمیق تر با طراحی و معماری مرکز داده


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت آشنایی عمیق تر با طراحی و معماری مرکز داده رشته آمار در قالب ۴۱ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

امروزه ابزارهایی که به کار می بریم مقادیر زیادی اطلاعات و داده تولید می کنند. پراکندگی این   داده ها باعث می شود که شرکت هایی که این داده ها را تولید کرده اند به سختی بتوانند آن ها را مدیریت کرده و از منافع آن بهره مند شوند. یک انباره داده جمع آوری و مرکزیت دادن به این داده ها را چه از یک منبع یا چندین منبع در یک مکان واحد برعهده دارد. تجمع این داده ها در یک مکان متمرکز امکان تحلیل و بررسی آن ها را برای یک کمپانی ساده تر کرده و شرایط مناسبی جهت یک تصمیم گیری هوشمندانه برای یک تجارت بزرگ فراهم می کند. تعداد زیادی از شرکت ها از منافع انباره داده برای جمع آوری اطلاعاتی که توسط پایگاههای داده ای مبتنی بر سیستم های پردازش  لحظه ای تراکنش ها (OLTP ) یا دیگر برنامه ها تولید شده اند،استفاده می کنند. مقیاس پذیری که از کنار هم قرار دادن این انباره های اطلاعات در یک مرکز داده به وجود می آید بسیار قابل توجه و جذاب است. نیاز مبرم انباره های داده به فضای ذخیره سازی و قدرت پردازشی بالا،دقیقاً مقوله هایی هستند که یک مرکز داده می تواند در اختیار شرکت ها و با هزینه پایین تر قرار دهد.

 

 

سازمان ها در هر اندازه ای و در هر زمینه ای در یک مقوله اشتراک دارند: همه آنها نیاز دارند که پروسه های تجاری روزمره و معمول را به صورت خودکار در آورند. کارهایی مثل ورود     درخواست ها، پرداخت ها، بدهی ها، تولید و پردازش ها اطلاعات،خروج درخواست ها،کارها و … LOB8 ها در دو مقوله قابل تفکیک هستند یا عمودی و یا افقی هستند LOB های عمودی آن هایی هستند که در مقوله تجارت،ERP9 ،CRM10 ،انبار داده ها و مدیریت دانش می گنجند. توضیح هر کدام از این لغات نیاز به بحث مفصلی دارد اما به صورت خلاصه  افقی ها آن هایی هستند که در بخش سرویس دهی مانند سرویس های اقتصادی، خرید و فروش ،پزشکی و … فعالند. بدیهی است که ماهیت حیاتی اطلاعاتی که دراین زمینه روی مرکز داده ذخیره می شود نیا زمبرمی به فعالیت بی وفقه و تمام وقت وجود دارد،اتخاذ راه حل امنیتی بالا برای اطمینان از محافظت داده ها در مقابل حوادث ناخواسته و همچنین استفاده از پرسنل و متخصصین کاملاً مجرب را الزامی می سازد.

 

 

در دنیای امروز امنیت به عنوان یکی از مهمترین مسائل خصوصاً در بحث تجارت الکترونیک مطرح است. در این میان مقبول ترین روش یعنی امضای دیجیتالی به عنوان راه حلی عمومیت یافته و مطمئن،نیاز به مراکز صدور گواهینامه های دیجیتالی را ضروری می سازد. احراز هویت در تجارت الکترونیکی و یا سایز تعاولات الکترونیکی در سراسر دنیا توسط امضای دیجیتالی انجام می شود. یکی از مهمترین مراکز نگهداری گواهینامه های دیجیتالی،شرکت Verisign در آمریکا است. از آن جایی که ایران جزو لیست سیاه قرار دارد،امکان گرفتن مجوز و نمایندگی گواهینامه های دیجیتالی غیر ممکن است. از سوی دیگر وجود چنین مرکزی به عنوان پایه و اساس تجارت الکتونیک برای نگهداری گواهینامه های دیجیتالی در کشور امری مهم است. خصوصاً به دلیل آنکه مرکز داده ماهیتاً امن طراحی می شود،این مرکز یک گزینه مثبت برای کاندید شدن به عنوان یک مرکز نگهداری گواهینامه های دیجیتالی است.

 

 

پاورپوینت آشنایی عمیق تر با طراحی و معماری مرکز داده
فهرست مطالب
مرکز داده به عنوان انباره ی داده
مرکز داده به عنوان LOB
مرکز داده به عنوان مرکز گواهی هویت
مراکز اطلاعات در آمریکا
برون سپاری و مراکز داده
مشخصات یک Data Center
معیارهای طراحی مراکز داده
ساختار و اجزاء
لایه برنامه‌های کاربردی Application
– لایه ذخیره سازی Storage
لایه انتقال
سرورها درData Center
‌‌Intranet server farm

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.