پاورپوینت آئین نامه معاملات بورس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت آئین نامه معاملات بورس دارای ۴۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آئین نامه معاملات بورس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آئین نامه معاملات بورس :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت آئین نامه معاملات بورس


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت آئین نامه معاملات بورس جهت رشته اقتصاد  در قالب ۴۵ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

۱. منظور از “سازمان،” در این آیین‏نامه، سازمان بورس واوراق بهادار ومنظور از “بورس”شرکت بورس اوراق بهادارتهران سهامی عام است.
۲.”معاملات” خرید یا فروش اوراق بهاداری است که در بورس پذیرفته شده است.هرمعامله درصورتی قطعیت می یابد که به تایید بورس رسد.
۳. “تابلوی بورس” تابلویی است که برای ارائه اطلاعات طبقه‌بندی شده اوراق بهادار به‌کار می‌رود از قبیل تابلوی اصلی و فرعی، تابلو اوراق مشارکت دولتی و تابلوی اوراق مشارکت شرکت‌ها.

 

وجوه مربوط به معامله‏هاى اوراق مشارکت باید حداکثر ظرف ۲۴ساعت از تاریخ معامله، واریز شود. در صورتى‌که وجوه اوراق مشارکت پس از۲۴ساعت پرداخت نشودکارگزار فروشنده می‌تواند درخواست ابطال معامله یا اخذ جریمه هر روزى که وجه دیرتر پرداخته می‌‌شود، اقدام نماید. در هر صورت، کارگزار خریدار نمی‌‌تواند تقاضای ابطال معامله انجام ‌شده رانمایدوموظف به پرداخت خسارت به کارگزار فروشنده، است. جزییات پایاپای و تسویه اوراق مشارکت براساس مفاد “دستورالعمل سپرده‌گذاری،‌ تسویه، و پایاپای” خواهد بود.

 

دستورهای خرید یا فروش اوراق مشارکت بانک مرکزی و دولت بدون توجه به محدودیت‌های مقرر در آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بورس در “بورس” قابل معامله خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

پاورپوینت آئین نامه معاملات بورس
فهرست مطالب
تعاریف
تاریخچه انواع بورس
بورس ایران
تاثیرات بورس بر اقتصاد ملی
شروع کار
بورس های معتبر دنیا
جسارت های وابسته
منابع
پیوند به بیرون

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.