پاورپوینت آنتونی گائودی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت آنتونی گائودی دارای ۳۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آنتونی گائودی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آنتونی گائودی :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت آنتونی گائودی


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت آنتونی گائودی در قالب ۳۰ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

-آنتونی گائودی ای کُرنت (۲۵  ژوئن – ژوئن ) معمار اسپانیایی از بزرگ‌ترین معماران دو قرن اخیر شناخته می‌شود. عمده شهرت او به خاطر سبک منحصر به فرد و غریب و بسیار شخصی آثارش در شهر بارسلون است.

-گائودی در منطقه تاراگونیا از ایالت کاتالونیا به دنیا آمد. پدر، پدربزرگ و پدرجدش و همین‌طور خانواده مادرش، همه مسگر بودند. او تحصیلات دبیرستان را در سال در مدرسه «پیاریست» در رِئوس به پایان رساند و سپس به «مدرسه معماری» بارسلون رفت.

 

-خلق خوی پرهیجان و استعداد سرشار او سبب پیشرفت سریع او شد، چنان‌که سالوادور تاراگوی محقق در مورد او می‌گوید «همیشه تعلق خود به دیگ و تابه‌سازان مهم می‌شمرد، و بارها گفت که توانایی‌اش در دیدن اشکال در فضا و عدم نیاز به رسم نقشه آنها از همین پیشینه ناشی می‌شود.» گائودی در دو سال آخر تحصیل در پروژه‌های متنوعی با معماران بزرگی از جمله فرانسیس دل ویلار و فونتسره (Fontseré) کار کرد و در سال مدرک معماری خود را دریافت کرد و دفتری در بارسلون باز کرد. در همان سال نقشه نمایشگاه بین‌المللی «ماتارو» در پاریس را تهیه کرد.

-ر سال گائودی کار روی طرح کلیسای جامع خانواده مقدس (ساگرادا فامیلیا) در بارسلون را آغاز کرد، کاری که تا پایان عمر دست از آن نکشید. بین سال‌های تا به اندلس سفر کرد و بناهایی در این منطقه ساخت که تأثیری عمیق بر بافت معماری شهرهایی چون لئون و آستوریا گذاشت.

 

 

-اولین جایزه تالار اجتماعات شهری بارسلون، در سوم سپتامبر برای عمارت کاسا کالوِت به گائودی اهدا شد. همچنین در در نمایشگاه هنرهای زیبای پاریس موفقیت فراوانی به دست آورد.

-یک سال بعد با ابتلا به تب مالت وضع مزاجی وی تحلیل رفت و به شدت مریض شد، و برایش مراسم «ویاتیکوم» (مراسم «نان و شرابی» که بعضی فرقه‌های کاتولیک برای اشخاص در حال مرگ انجام می‌دهند) اجرا کردند. با این وجود گائودی زنده ماند، و بیشتر وقتش را صرف اتمام طرح کلیسای خانواده مقدس کرد، هرچند با شروع جنگ جهانی اول اوضاع اقتصادی بارسلون نامساعد شد و اجرای طرح‌های گائودی نیز متوقف گشت.

 

 

پاورپوینت آنتونی گائودی
فهرست مطالب:
آنتونی گائودی
اثار آنتونی گائودی
کلیسای ساگراد فامیلیا
خانه باتلو
خانه میلا یا لاپدرا
کاخ گوئل
خانه کالوت
خانه ویسنز
کاسا باتیو

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.