پاورپوینت پروتئین های فاز حاد و عوامل وابسته به آن ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت پروتئین های فاز حاد و عوامل وابسته به آن ها دارای ۱۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت پروتئین های فاز حاد و عوامل وابسته به آن ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت پروتئین های فاز حاد و عوامل وابسته به آن ها :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت پروتئین های فاز حاد و عوامل وابسته به آن ها


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت پروتئین های فاز حاد و عوامل وابسته به آن ها جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب ۱۰ اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

پروتئین های فاز حاد

گروهی از پروتئینهای پلاسما هستند که میزانشان در خون در زمان التهاب افزایش (positive) یا کاهش می‌یابد. برخی از پروتئین‌هایی که به‌صورت موضعی هنگام التهاب ار گلبول‌های سفید ترشح می‌شوند عبارتند از: عامل نکروز تومور آلفا، اینترلوکین یک، اینترلوکین شش و اینترلوکین هشت.

اغلب پروتئین‌های فاز حاد در کبد تولید و به خون ریخته می‌شوند. برخی از پروتئین‌های افزایش‌یابنده (مثبت) هنگام التهاب عبارتند از: پلاسمین، عامل فون ویلبراند، فریتین، فاکتور هشت و هپسیدین. این پروتئین‌ها کارکردهای متفاوتی دارند.

از پروتئین‌های فاز حادی که در جریان التهاب کاهش می‌یابند (منفی) ترانسفرین، آلبومین ، آنتی‌ترومبین و پرآلبومین قابل ذکرند.

 

 

 

پاورپوینت پروتئین های فاز حاد و عوامل وابسته به آن ها
فهرست مطالب
پاسخ فاز حاد
پروتئین های فاز حاد
ضریب فاز حاد
هاپتوگلوبین
مواد و روش کار
بحث

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.