پاورپوینت فناوری اطلاعات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فناوری اطلاعات دارای ۲۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فناوری اطلاعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فناوری اطلاعات :

دید کلی :
پاورپوینت فناوری اطلاعات


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات جهت رشته کامپیوتر در قالب ۲۷ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

فناوری اطلاعات تهیه کنندگان :
حریری
بهروش استاد ارجمند : سرکار خانم فریبرزی مفاهیم شاید برخی از شما ADSL را شنیده باشید که تازگی ها سر زبان ها افتاده است(البته در ایران) این فناوری که یک نوع مودم است در سال به بازار عرضه شد و در مدت کوتاهی توانست بازار مودم دنیا در دست بگیرد.
در سال مودم جدیدی عرضه شد به نام ADSL 2 که هنوز در ایران مطرح نشده والبته بگذریم که نوع اولش هم تازگی ها اومده.
ابن مودم برای اولین بار توانست نرخ گذردهی در جهت دریافت را به مگابیت برساند و حداکثر مسافت قابل دسترسی را به بیش از کیلومتر داد که امکان ویدیوی انلاین را میدهد. اما مزیت های این مودم نسبت نوع پیش موارد زیر است:
کاهش اتلاف در پهنای باند: در مودم های نو ع اول سرباره های ارتباطی از یک مقدار ثابت برخوردار می باشند و در مجموع مگا بایت در ثانیه لز ظرفیت گذردهی را به خود اختصاص میدهند. این مقدار سرباره در مسافت های طولانی به کیلو بایت در ثانیه می رسد به معنی درصد اتلاف انرژی میباشد اما در مودم های نوع جدید مقدار سرباره متناسب با نوع کاربرد تعیین میشود که تا برابر کاهش اتلاف را نشان میدهد.
تشخیص حودکار: تشخیص خودکار کارآیی در مودم جدید به مراتب بهتر از سلف خود انجام میگیرد به این ترتیب که مودم های هر دو طرف ارتباط قادر به اندازه گیری  میزان نویز شدت تضعیف میباشند.
شروع سریع: آغاز به کار در این مودم بسیار سریع تر از گونه های پیشین و در مدت ثانیه انجام میگیرد در صورتی که همین زمان در مودم های پیشین در حدود ثانیه است.
بهبود در مدیریت توان الکتریکی: نسل اول این مودم ها در تمام مدت با حداکثر توان مصرفی کار میکرد که اتلاف انرژی و افزایش حرارت زیادی داشت. در مقابل نسل جدید این مودم ها مانند یک کامپیوتر شخصی میتوند به حالت استند بای در بیاید . در این حالت مودم علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی حرارت کمتری تولید میکند. انتخاب اینکه مودم در کدام حالت کار کند با توجه به نرخ ترافیک عبوری مشخص میشود. روش های انتقال همزمان صدا بر روی ASDN2:
یکی از ویژگی های مودم های نسل پیش تقسیم طیف فرکانسی یک خط تلفن به دو بخش مستقل با مشخصات متمایز میباشد که این دو بخش به مکالمات تلفنی و نبادل دیتا اختصاص دارد که به این ترتیب هم میتوانیم از تلفن و اینترنت به صورت همزمان استفاده کنیم.
مفاهیم ارتباطات: عبارت است از فرآیند ارسال اطلاعات از طریق یک شخص به شخص دیگر ودرک آن توسط گیرنده می باشد. فرآیند ارتباطات شامل عنصر است: گوینده، وسیله، پیام، گیرنده و بازخورد که بازخورد به معنی بخشی است که در آن شبکه کنترل شده و در صورت وجود اشکال آن را رفع میکند.
شبکه های کامپیوتری: عبارت است از حداقل کامپیوتر که بایکدیگر در ارتباط بوده و قادر به استفاده مشترک از از داده ها برنامه ها یا منابع سخت افزاری یکدیگر هستند.
تجهیزات لازم برای ایجاد یک شبکه: کامپیوتر و واسطه انتقل مانند کارت شبکه مودم خطوط تلفن و.. و سستم عامل حامی شبکه مانند ویندوز

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.