پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب :

پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب

مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهنمایی و راهنمایی قبل وبعد از انقلاب
فصل دوم – سابقه تحقیق Research – literature
الف – سابقه نظری تحقیق
ب – تعریف راهنمایی
۲ – انواع راهنمایی
۳ – راهنمایی تحصیلی
۴ – راهنمایی شغلی
۵ – راهنمایی شخصی
۶ – راهنمایی فردی
۷ – راهنمایی گروهی
۸ – تفاوت راهنمایی و مشاوره
۹ – پرونده تحصیلی – تربیتی
۱۰ – مشاوره متخصصان راهنمایی
۱۱ – مشاور موفق
۱۲ – وظایف مشاور
۱۳ – سابقه راهنمایی و مشاوره در جهان
۱۴ – سابقه راهنمای ایران
الف – تمهید مقدمات برای اجرای برنامه راهنمایی
پ – برنامه راهنمایی قبل از انقلاب
ج – برنامه راهنمایی بعد از انقلاب
ب – سابقه علمی تحقیق
۱ – سابقه علمی تحقیق در جهان

روش جمع آوری اطلاعات در این تحقیق
د – روش تحقیق
۱ – تعریف روش تحقیق
۲ – انواع روش تحقیق
۳ – روش این تحقیق

فصل دوم
سابقه تحقیق
الف : سابقه نظری تحقیق
۱ – تعریف اجمالی
راهنمایی به معنی نشان دان راه و ارشاد و هدایت کردن است راهنمایی بصیرت فرد را در زمینه ای افزایش میدهد و موجبات شناخت فرد و نسل او به درجات بالاتری از رشد و کمااب را میسر می سازد . شرتزروالتور  ( ۱۹۷۴ ) راهنمایی را جریان یاری دهندهای می انگارد که درخودشناسی و نیز شناخت محیط فرد را یاری میدهد . از این دیدگاه راهنمایی بصورت یک سلسله تلاشهای مداوم و پیوا در طول زندگی در مورد فرد اعمال می شود هیچگاه فعالیتی لحظه ای و آنی نمی باشد دیگر اینکه هدف راهنمایی کمک به فرد است تا خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و هیچگاه راهنما برای فرد بجای او تصمیم نمی گیرد ، بلکه با ار ائه مجموعه اطلاعات لازم فرد را در تصمیم گیری مناسب یاری می دهد .
به عقیده ترکسلر  ( ۱۹۷۵ ) از طریق راهنمای شناخت توانائیهای – رغبت ها و محدودیتها برای فرد ممکن می شود و بدان وسیله فرد قادر می شود تصمیمات معقولتر و واقعی تر اتخاذ کند تا بتواند باتوجه به اهدافش زندگی سالم و سازنده ای را سپری سازد .
به نظر پاترسون ( ۱۹۷۴ ) راهنمایی کمکی منظم وسنجیده است که فرد بدان وسیله به توانائیها ومحدودیتهای خود آگاه می شود رفتار و حالات خود را در موقعیت های مختلف می شناسد و در انتخاب دروس یا رشته های تحصیلی می تواند تصمیم درست بگیرد و شغل مناسبی را برگزیند و در نهایت به رشد و کمال مطلوب برسد .
در نهایت می توان گفت راهنمایی جریان کمک کننده ای است که بوسیله فعالیتهای منظم و سازمان یافته به رشد متعادل و همه جانبه انسان می انجامد و موجبات بهره گیری بیشتر از حداکثر توانایی های بالقوه فرد را درنظام آموزشی و پرورشی ( رسمی و غیر رسمی ) فراهم می آورد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.