پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه دارای ۷۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه :

پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه

بخش اول : بازاریابی ۱۷
۲ – ۱ ) مقدمه ۱۸
۲ – ۲ ) تعریف بازاریابی ۱۸
۲ – ۳ ) مدیریت بازاریابی ۱۹
۲ – ۴ ) فلسفه های بازاریابی ۲۰
۲ – ۴ – ۱ ) دیدگاه مبتنی بر تولید ۲۰
۲ – ۴ – ۲ ) دیدگاه مبتنی بر محصول ۲۱
۲ – ۴ – ۴ ) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی ۲۲
۲ – ۴ – ۵ ) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی اجتماعی ( حفظ محیط زیست ) ۲۴
۲ – ۵ ) ابعاد گوناگون بازاریابی ۲۴
۲ – ۵ – ۱ ) بازارگرایی ۲۴
۲ – ۵ – ۲ ) بازارشناسی ۲۵
۲ – ۵ – ۳ ) بازاریابی ۲۵
۲ – ۵ – ۴ ) بازارسازی ۲۵
۲ – ۵ – ۵ ) بازار گردی ۲۵
۲ – ۵ – ۶ ) بازارسنجی ۲۵
۲ – ۵ – ۷ ) بازارداری ۲۶
۲ – ۵ – ۸ ) بازار گرمی ۲۶
۲ – ۵ – ۹ ) بازارگردانی ۲۶
۲ – ۶ ) دلایل مطرح شدن و پیشرفت بازاریابی ۲۶
۲ – ۶ – ۱ ) افزایش تولیدات ۲۶
۲ – ۶ – ۲ ) پراکندگی جغرافیایی صنایع و بازارهای مصرف ۲۶
۲ – ۶ – ۳ ) وجود رقابت ۲۷
۲ – ۷ ) انواع بازاریابی ۲۷
۲ – ۷ – ۱ ) بازاریابی خود ( شخصی ) ۲۷
۲ – ۷ – ۲ ) بازاریابی سازمان ۲۷
۲ – ۷ – ۳ ) بازاریابی مکان ۲۸
۲ – ۷ – ۴ ) بازاریابی ایده ۲۸
۲ – ۷ – ۵ ) بازاریابی خدمات ۲۸
۲ – ۸ ) بازاریابی خدمات در مقابل بازاریابی کالاهای فیزیکی ۲۹
۲ – ۹ ) تفاوت های اساسی بین کالا و خدمات ۲۹
۲ – ۹ – ۱ ) غیر قابل لمس بودن ۲۹
۲ – ۹ – ۲ ) تفکیک ناپذیر بودن ۳۰
۲ – ۹ – ۳ ) نامتجانس بودن ۳۰
۲ – ۹ – ۴ ) فناپذیر بودن ۳۰
۲ – ۹ – ۵ ) مشتریان مالکیت خدمات را به دست نمی آورند ۳۰
۲ – ۹ – ۶ ) فرآورده های خدماتی به عنوان عملکردهای نامحسوس ۳۱
۲ – ۹ – ۷ ) مشارکت بیشتر مشتری در فرآیند تولید ۳۱
۲ – ۹ – ۸ ) اشخاص به عنوان بخشی از تولید ۳۱
۲ – ۹ – ۹ ) تغییرپذیری بیشتر در داده ها و ستاده های عملیاتی ۳۱
۲ – ۹ – ۱۰ ) ارزشیابی اکثر خدمات برای مشتریان مشکل تر است ۳۲
۲ – ۹ – ۱۱ ) غیر قابل

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.