ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش و دوره پیش دبستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش و دوره پیش دبستانی دارای ۱۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش و دوره پیش دبستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش و دوره پیش دبستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش و دوره پیش دبستانی :

ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش و دوره پیش دبستانی

مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش ودوره پیش دبستانی

ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش و دوره پیش دبستانی
فهرست مطالب :

– خلاصه ای از فصل دوم
تاریخچه آموزش پیش دبستانی
– مارتین لوتر
کمینوس
– جان لاک
– پستالوزی
– رابرت آون
تعریف دوره پیش ‏ دبستانی
ویژگیهای کودک در دوره پیش ‏ دبستانی :
ب ) رشد حرکتی
۱ – رشد حرکتی درشت
۲ – مهارتهای حرکتی ظریف
۳ – تفاوتهای فردی در مهارتهای حرکتی
اهداف دوره پیش ‏ دبستانی
مهارتهای روانی ـ حرکتی در دوره دبستان
۱ – تعریف مهارتهای روانی ـ حرکتی
۲ – نظریه ‏ های کسب مهارتهای روانی ـ حرکتی
تحول حرکت در کودکان دبستانی
مهارتهای روانی ـ حرکتی
جدول ۲ – مقوله ‏ های اصلی در حوزه روانی ـ حرکتی ( لطف آبادی ، ۱۳۷۵ ؛ ص ۲۷ )
– سازگاری اجتماعی
روابط با همسالان
جدول ۱ – ۲ : شاخص ‏ های رشد رفتار طبیعی
جدول ۲ – ۲ مراحل رشد روانی ـ اجتماعی اریکسون ( به نقل از کاپلان و سادوک ، ۲۰۰۳ ، ص ۸۵ ).
۲ – نظریه روان شناسی فردی آدلر۱
وظیفه مهدکودک و مراکز پیش دبستانی از دیدگاه آدلر
جدول شماره ۲ – ۳ – تشخیص هدفهای کودکان ناسازگار ( درایکرز و کاسل ، ۱۳۷۸ ، ص ۶۹ )
۳ – نظریه ‏ های رفتاری
۴ – نظریه ‏ های خانواده درخصوص ناسازگاری
– نظریه شناختی
پیشینه پژوهش
منابع فارسی
منابع لاتین

خلاصه ای از فصل دوم
در این فصل ابتدا به تاریخچه آموزش پیش دبستانی پرداخته خواهد شد . در بحث از تاریخچه سعی می شود از اندیشه های تاثیرگذار در فرایند شکل گیری آموزش پیش دبستانی استفاده شود . علاوه بر این دوره پیش دبستانی در حدود سنی آن که مودر اختلاف نظر است ، تعریف می ‏ شود . ویژگی های کودکان در دوره پیش دبستانی اعم از رشد جسمانی ، رشد حرکتی به دنباله مباحث گفته شده می ‏ آید . از مولفه های مهم هر دوره آموزشی ، بیان اهداف آن دوره است . بحث اهداف دوره پیش ‏ دبستانی در ادامه فصل گفته می شود و سپس دو متغیر اصلی پژوهش یعنی مهارتهای روانی ـ حرکتی و سازگاری اجتماعی بحث خواهند شد . درباره مهارتهای روانی ـ حرکتی سعی شده دیدگاههای مختلف ارائه شود و همچنین درباره سازگاری اجتماعی ، در بحث مهارتهای روانی ـ حرکتی ، دیدگاه گزل و در بحث سازگاری اجتماعی ، دیدگاه آدلر زیربنای تئوری این پژوهش قرار گرفته اند . در بخش پیشینه پژوهش نیز سعی شده تا جای ممکن سیمای فعلی پژوهشهای داخلی و خارجی ارائه شود .

تاریخچه آموزش پیش دبستانی
تعلیم و تربیت انسان از بدو تولد تا پایان زندگی ادامه دارد و درخصوص شیوه ‏ های یادگیری و یاددهی انسان ، نظرپردازیهای گوناگونی صورت گرفته است . سالهای

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.