ادبیات تحقیق و سوابق تحقیقاتی استراتژیها و نظریه های بازاریابی رابطه مند (فصل دوم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ادبیات تحقیق و سوابق تحقیقاتی استراتژیها و نظریه های بازاریابی رابطه مند (فصل دوم) دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ادبیات تحقیق و سوابق تحقیقاتی استراتژیها و نظریه های بازاریابی رابطه مند (فصل دوم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادبیات تحقیق و سوابق تحقیقاتی استراتژیها و نظریه های بازاریابی رابطه مند (فصل دوم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ادبیات تحقیق و سوابق تحقیقاتی استراتژیها و نظریه های بازاریابی رابطه مند (فصل دوم) :

ادبیات تحقیق و سوابق تحقیقاتی استراتژیها و نظریه های بازاریابی رابطه مند (فصل دوم)

۲ – ۱ . مقدمه ۱۲
۲ – ۲ . کلیات RM ۱۲
۲ – ۲ – ۱ . تاریخچه و تعاریف RM ۱۲
۲ – ۲ – ۲ . تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند ۱۵
۲ – ۲ – ۳ . فلسفه بازاریابی رابطه‌مند ۱۷
۲ – ۲ – ۴ . منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده ۱۸
۲ – ۳ . استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند ۱۹
۲ – ۴ . مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند ۲۱
۲ – ۴ – ۱ . اعتماد ۲۱
۲ – ۴ – ۲ . تعهد ۲۲
۲ – ۴ – ۳ . ارتباطات ۲۳
۲ – ۴ – ۴ . حل تعارض ۲۴
۲ – ۴ – ۵ . شایستگی ۲۵
۲ – ۵ . مدل های بازاریابی رابطه‌مند ۲۵
۲ – ۵ – ۱ . مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند ۲۵
۲ – ۵ – ۲ . مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران ۳۱
۲ – ۵ – ۳ . مدل مورگان و هانت ۳۳
۲ – ۶ . بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند ۳۵
۲ – ۶ – ۱ . بانک ها و فرآیند دو مرحله ای ۳۵
۲ – ۶ – ۲ . فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات ۳۷
۲ – ۱۲ . پیشینه تحقیق ۵۸
۲ – ۱۲ – ۱ . بازاریابی رابطه‌مند ( RM ) ۵۸

۲ – ۱ . مقدمه :
فرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است . ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند . رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت ، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد . افزون بر این ، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت – نوشتاری یا شفاهی – کند ، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است . از این رو ، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از : درک ماهیت و نقش اعتماد ، کیفیت خدمات ، نقش کارکنان و مدیریت شکایات ، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت .

۲ – ۲ . کلیات RM
۲ – ۲ – ۱ . تاریخچه و تعاریف RM
از اوایل سال ۱۹۸۰ ، بسیاری از شرکتها

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.