ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های ارزیابی عملکرد سازمانی (فصل دوم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های ارزیابی عملکرد سازمانی (فصل دوم) دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های ارزیابی عملکرد سازمانی (فصل دوم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های ارزیابی عملکرد سازمانی (فصل دوم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های ارزیابی عملکرد سازمانی (فصل دوم) :

ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های ارزیابی عملکرد سازمانی (فصل دوم)

بخش دوم : عملکرد سازمانی
۲ – ۲ – ۱ ) تشریح مفهوم عملکرد ۸۶
۲ – ۲ – ۲ ) تعریف عملکرد سازمانی ۸۷
۲ – ۲ – ۳ ) سنجش عملکرد سازمانی ۸۹
۲ – ۲ – ۴ ) رویکردهای سنجش عملکرد ۹۰
۲ – ۲ – ۵ ) معیارهایی برای سنجش عملکرد ۹۰
۲ – ۲ – ۶ ) عملکرد شرکت ها از دیدگاه های مختلف ۹۱
۲ – ۲ – ۶ – ۱ ) عملکرد شرکت از دیدگاه بازار مشتری ۹۱
۲ – ۲ – ۶ – ۲ ) عملکرد شرکت از دیدگاه بازارهای عوامل ۹۲
۲ – ۲ – ۶ – ۳ ) عملکرد شرکت از دیدگاه بازارهای مالی ۹۳
۲ – ۲ – ۷ ) مفهوم ارزیابی عملکرد سازمانی ۹۴
۲ – ۲ – ۸ ) ضرورت ارزیابی عملکرد ۹۵
۲ – ۲ – ۹ ) مزایایی ارزیابی عملکرد ۹۶
۲ – ۲ – ۱۰ ) ویژگی های یک سیستم مطلوب اندازه گیری عملکرد ۹۶
۲ – ۲ – ۱۱ ) اهداف ارزیابی عملکرد سازمانی ۹۷
۲ – ۲ – ۱۲ ) سطوح ارزیابی عملکرد سازمانی ۹۸
۲ – ۲ – ۱۳ ) مدل های ارزیابی عملکرد ۹۸
۲ – ۲ – ۱۴ ) دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد ۱۰۹
۲ – ۲ – ۱۵ ) مدیریت عملکرد ۱۱۰
۲ – ۲ – ۱۶ ) مدیریت عملکرد در سطح سازمانی ۱۱۳
۲ – ۳ – ۱ ) تحقیقات داخلی ۱۱۵
۲ – ۳ – ۲ ) تحقیقات خارجی ۱۱۶

بخش دوم : عملکرد سازمانی
۲ – ۲ – ۱ ) تشریح مفهوم عملکرد :
در ضرورت وتشریح مفهوم عملکرد هولتون و بیتز  ( ۱۹۹۵ ) خاطر نشان ساخته اند که مفهوم عملکرد دارای ساختار چند بعدی است که ارزیابی آن ، بسته به انواع عوامل ، متفاوت است . آنها همچنین به اهمیت این موضوع که هدف ارزیابی ، نتایج عملکرد است یا رفتار اشاره می نمایند . در مورد این که عملکرد چیست ، نگرش های متفاوتی وجود دارد . می توان عملکرد را فقط سابقه نتایج حاصله تلقی کرد . از نظر فردی ، عملکرد ، معادل سابقه موفقیت های یک فرد است . تعاریف متفاوتی از عملکرد شده است که عبارتند از :
– کین ( ۱۹۹۶ ) معتقد است عملکرد ، چیزی است که فرد به جا می گذارد و جدای از هدف است .
– برنادین  و همکارانش ( ۱۹۹۵ ) معتقدند که عملکرد باید به عنوان نتایج کار تعریف شود ، چون نتایج قوی ترین رابطه را با اهداف استراتژیک سازمان ، رضایت مشتری و نقش های اقتصادی ، دارد .
– فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد عملکرد را معادل انجام ، اجرا ، تکمیل ، انجام کار سفارش یا تعهد شده می

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.