ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش عوامل پذیرش و ویژگی های بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش عوامل پذیرش و ویژگی های بانکداری الکترونیکی (فصل دوم) دارای ۸۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش عوامل پذیرش و ویژگی های بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش عوامل پذیرش و ویژگی های بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش عوامل پذیرش و ویژگی های بانکداری الکترونیکی (فصل دوم) :

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش عوامل پذیرش و ویژگی های بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)

بخش اول : مفاهیم نظری در مورد بانکداری الکترونیک
۲ – ۱ – ۱ . ویژگی های بانکداری الکترونیکی
۲ – ۱ – ۱ – ۱ . سرعت
۲ – ۱ – ۱ – ۲ . درستی ( صحت )
۲ – ۱ – ۱ – ۳ . تجربه ( مهارت ) مشتری
۲ – ۱ – ۲ . انواع بانکداری الکترونیک
۲ – ۱ – ۲ – ۱ . بانکداری خانگی
۲ – ۱ – ۲ – ۲ . بانکداری از راه دور
۲ – ۱ – ۲ – ۳ . بانکداری اینترنتی
۲ – ۱ – ۲ – ۴ . تلفن بانک
۲ – ۱ – ۲ – ۵ . بانکداری از طریق تلویزیون بانکی
۲ – ۱ – ۲ – ۶ . خودپرداز
۲ – ۱ – ۳ . تاریخچه بانکداری الکترونیک در جهان
۲ – ۱ – ۳ – ۱ . تاریخچه دولت الکترونیک
۲ – ۱ – ۴ . تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران
۲ – ۱ – ۴ – ۱ . دولت الکترونیک در ایران
۲ – ۱ – ۴ – ۲ . تکامل وتوسعه دولت الکترونیکی  
  ۲ – ۱ – ۴ – ۳ . بررسی اثرات دولت الکترونیک
۲ – ۱ – ۴ – ۳ – ۱ . سطح کلان ( دولت )
۲ – ۱ – ۴ – ۳ – ۲ . سطح خرد ( سازمان ها – کارکنان ومدیریت )
۲ – ۱ – ۵ . سطوح بانکداری الکترونیک
۲ – ۱ – ۵ – ۱ . بانکداری الکترونیکی مصرف کننده ( در سطح مشتری )
۲ – ۱ – ۵ – ۲ . بانکداری الکترونیکی بین بانکی
۲ – ۱ – ۶ . ادوار بانکداری مدرن
۲ – ۱ – ۶ – ۱ . دوره اول : اتوماسیون پشت باجه
۲ – ۱ – ۶ – ۲ . دوره دوم : اتوماسیون جلوی باجه
۲ – ۱ – ۶ – ۳ . دوره سوم : متصل کردن مشتریان به حساب هایشان
۲ – ۱ – ۶ – ۴ . دوره چهارم یکپارچه سازی سیستم ها و مرتبط کردن مشتری با عملیات بانکی
۲ – ۱ – ۷ . مقایسه بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی
۲ – ۱ – ۸ . ضرورت های گسترش بانکداری الکترونیکی
۲ – ۱ – ۸ – ۱ . افزایش کارایی مبادلات
۲ – ۱ – ۸ – ۲ . صرفه های مقیاس کوچک تر
۲ – ۱ – ۸ – ۳ . تقلیل هزینه های اولیه و تغییر موانع ورود به بازار
۲ – ۱ – ۹ . تجارت الکترونیک

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.