ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کارآفرینی (فصل دوم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کارآفرینی (فصل دوم) دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کارآفرینی (فصل دوم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کارآفرینی (فصل دوم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کارآفرینی (فصل دوم) :

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کارآفرینی (فصل دوم)

۲ – ۱ – مقدمه ۲۳
۲ – ۲ – کارآفرینی ۲۳
۲ – ۳ – ویژگی های کارآفرینان ۲۴
۲ – ۴ – روحیه کار آفرینی ۲۶
۲ – ۵ – سه موج در کارآفرینی ۲۸
۲ – ۶ – کارآفرینی و ابعاد فرهنگ ۲۹
۲ – ۷ – کارآفرینی و اشتغال ۳۴
۲ – ۸ – انواع کارآفرینی ۳۵
۲ – ۹ – آموزش کارآفرینی ۳۶
۲ – ۱۰ – کارآفرینی ، دانشگاه و دانشجویان ۳۹
۲ – ۱۱ – عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه ۴۱
۲ – ۱۱ – ۱ – دانش ۴۱
۲ – ۱۱ – ۲ – تجربه ۴۳
۲ – ۱۱ – ۳ – خانواده ۴۵
۲ – ۱۱ – ۴ – نگرش ۴۷
۲ – ۱۱ – ۵ – هنجارهای اجتماعی ۴۷
۲ – ۱۱ – ۶ – کنترل رفتاری ادراک شده ۴۸
۲ – ۱۱ – ۷ – ویژگی های جمعیتی ۴۸
۲ – ۱۲ – پیشینه تحقیق ۵۰

۲ – ۱ – مقدمه
عصر ما عصر شتاب و سرعت ، دگرگونی و تغییر است . موج این تغییرات ، زندگی همه ما را خواسته یا ناخواسته تحت تاثیر قرار می‌دهد . از این رو جامعه ایی در جهت سازگاری با تغییرات و رقابت جهانی پیشتاز خواهد بود که از نیروی انسانی ماهر و متخصص و خلاق برخوردار باشد ( صمدی و اصفهانی ، ۱۳۸۶ ). رشد سریع جمعیت و افزایش نرخ بیکاری به ویژه در میان دانش آموختگان از جمله چالشهایی است که جامعه ما درگیر آن است . در شرایط کنونی یکی از عواملی که سبب دگرگونی چهره اقتصادی ، اجتماعی و صنعتی یک کشور می‌شود ، فعالیتهای کارآفرینانه ، برخورداری از روحیه کارآفرینانه و در نهایت کارآفرینی انسان است ( ۲۰۰۳ ، Antoncic and Hisrich ). در عصر حاضر که با افزایش جمعیت ، جوامع و سازمان ها به سرعت در حال گسترش و سرعت هستند و در پی آن ، پیچیدگی آن‌ها نیز رو به فزونی است ، کارآفرینی در یک تعامل چند سویه‌ یعنی هم در مفهوم ایجاد اشتغال ، هم در مفهوم ایجاد تحول از راه نوآوری ها و بهبود فرآیندها و هم به عنوان عامل کلیدی در رشد و توسعه اقتصادی ، به شدت مورد نیاز است . حتی می‌توان بحث کارآفرینی در عصر مدرن امروزی یکی از اصلی ترین راهبردهای بنیادی هر کشور محسوب می‌شود ( ناهید ، ۱۳۸۸ ). سه دلیل مهم برای توجه به مقوله کارآفرینی ، تولید ثروت ، تولید تکنولوژی و اشتغال مولد است ( کاراد ، ۱۳۸۶ ).

۲ – ۲ – کارآفرینی
کارآفرینی ، خلق کسب و کار ، هدایت منابع ، تبدیل فرصت ‏ ها به دستاوردها و ارائه محصولات جدید است که سبب خوداشتغالی ، دیگر اشتغالی و یا ایجاد ارزش افزوده می ‏ شود . کارآفرین کسی است

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.