فعالیتها و بازی خلاق در کودکان پیش دبستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فعالیتها و بازی خلاق در کودکان پیش دبستانی دارای ۱۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فعالیتها و بازی خلاق در کودکان پیش دبستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فعالیتها و بازی خلاق در کودکان پیش دبستانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فعالیتها و بازی خلاق در کودکان پیش دبستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فعالیتها و بازی خلاق در کودکان پیش دبستانی :

فعالیتهای خلاق : هنر بصری و سازه
ایده بازی خلاق: حیوانات جوهری را نقاشی کنید
فعالیتهای خلاق: نمایش
فعالیتهای خلاقانه: موسیقی، حرکت و رقص
ایده بازی خلاق: موسیقی بسازید
منبع

فعالیتها و بازی خلاق در کودکان پیش دبستانی
دادن زمان، لوازم و فضا به کودکان پیش دبستانی، برای خلاق شدن انها بسیار مهم است. این کودکان دوست دارند تا در بازی‌های خلاق خود برنامه ریزی نداشته باشند بنابراین بهتر است که از کودک تبعیت کنید. اما زمانهایی وجود دارند که کودک از شما میخواهد تا بیشتر درگیر هدایت بازی شوید. با درگیرشدن بطور فعال، شما می‌توانید مهارتهای کودک خود را رشد دهید و انها را بیشتر درک کنید.

انتقال این پیام مهم است که بیشتر از یک راه برای انجام برخی کارها وجود دارد. برای مثال، بیشتر از یک راه برای طراحی یک شخص، ساختن یک قصر شنی یا طبل زدن وجود دارد. این به کودکان اجازه می‌دهد تا بدانند که انها مجبور به پیروی از عقاید دیگران نیستند و اینکه انها می‌توانند راه خود را بروند. لوازم ساده می‌تواند تخیل کودک شما را تحریک کند و بازی بدون ساختار را تشویق کند. کتاب‌ها، سی دی‌ها، لوازم نقاشی، صداسازها، خمیر بازی و بلوک‌های چوبی همه نمونه های خوبی هستند و یک محدوده وسیعی از لوازم، می‌تواند حس لامسه کودک شما را توسعه دهد. بله، نقاشی با انگشت می‌تواند کثیف باشد ولی یک کار عالی برای رشد حسی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.