پاورپوینت مبانی اولیه خطوط انتقال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مبانی اولیه خطوط انتقال دارای ۳۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مبانی اولیه خطوط انتقال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مبانی اولیه خطوط انتقال :

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت مبانی اولیه خطوط انتقال دارای ۳۶ اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد اسلاید : ۳۶ اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:

فصل اول مبانی اولیه خطوط انتقال مقدمه: رشد روز افزون شهرها، مراکز صنعتی و کشاورزی و تجاری نیاز به انرژی الکتریکی را افزایش می دهد، که لازمه آن توسعه و گسترش نیروگاه ها و شبکه های انتقال و توزیع نیرو می باشد. علل ویژگی های متفاوت وسعت بالای کشورها دور بودن مراکز نیروگاهی از مناطق مصرف پراکندگی شهرها و روستاها عبور خطوط انتقال نیرو از مناطق مختلف مبانی اولیه خطوط انتقال مقدمه: ضرورت بکارگیری و انتخاب معیارهای مناسب برای طراحی خطوط انتقال نیرو گوناگونی شرایط جوی و محیطی امکانات و محدودیت های مسیر با توجه به اینکه خطوط انتقال و توزیع نیرو رابطه بین مراکز تولید و مصرف می باشد، لذا هر نوع بی دقتی در طراحی آنها عواقب سوء در برق رسانی را به همراه دارد. مبانی اولیه خطوط انتقال مبانی اولیه خطوط انتقال تولید مشترک شاید مصلحت باشد به جای اینکه هر آپارتمان برای خود یک یا دوژنراتور کوچک تهیه نمایند، چند ژنراتور بزرگتر برای یک مجموعه آپارتمانی یا مجتمع مسکونی خریداری و مورد بهره برداری قرار گیرد. چون اجرای این اقدام سبب می شود تا: سرمایه گذاری اولیه کاهش یابد. متوسط هزینه ای بهره برداری و نگهداری کاهش می یابد. قیمت انرژی تولیدی کمتر گردد. مبانی اولیه خطوط انتقال تولید مشترک سرو صدا تقلیل گردد. ظرفیت مجموع ژنراتورها کمتر شود. آلودگی ناشی از مصرف سوخت کاهش یابد. ضریب اطمینان برق رسانی بیشتر شود. مشکلات تعمیر و نگهداری کمتر شود. ایجاد رفاه بیشتر برای مصرف کننده. مبانی اولیه خطوط انتقال دلائل نیاز به خطوط انتقال: با توجه به مطالب فوق الذکر دیدگاههای فنی، اقتصادی،اجتماعی و محیطی سبب می شوند که همواره احدا ث نیروگاهها در نزدیکی مناطق مصرف عملی نگردند. لذا در انتخاب محل نیروگاهها نمی توان تنها به پارامتر نزدیک بودن به محل مصرف را مد نظر قرارداد، بلکه پارامتر های دیگری نیز جهت احداث خطوط انتقال یا توزیع نیرو وجود دارد. مبانی اولیه خطوط انتقال ….

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.