پاورپوینت فرضیات بدیهی حسابرسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فرضیات بدیهی حسابرسی دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فرضیات بدیهی حسابرسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فرضیات بدیهی حسابرسی :

دانلود پاورپوینت با موضوع فرضیات بدیهی حسابرسی دارای ۲۹ اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد اسلاید : ۲۹ اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:

فرضیات بدیهی حسابرسی استاد:آقای دکتر جنگی تهیه کننده:احتشام محمدپور ماهیت فرضیات بدیهی فرضیات بدیهی حسابرسی فرضیات بدیهی توجیه کننده حسابرسی فرضیات بدیهی رفتاری حسابرسی فرضیات بدیهی کارکردی حسابرسی تأیید ، اثبات وگواهی مقدمه در این فصل به اهمیت فرضیات بدیهی حسابرسی در تمام زمینه ها و این واقعیت که به وضوح بیان نشده اند پرداخته می شود هدف این فصل بررسی بیشتر ماهیت فرضیات بطورکلی و ارائه ی دیدگاههای مختلف درباره فرضیات بدیهی حسابرسی وبررسی مختصری از فرضیات بدیهی پیشنهادی می باشد معمولاً فلاسفه و علمای منطق پنج ویژگی برای فرضیات بدیهی قائلند : ۱- برای توسع هر زمینه علمی ضروری اند ۲- مستقیماً قابلیت تأیید ندارند ۳- مبنایی برای استنتاج می باشند ۴ – مبانی ایجاد یک ساختار تئوری هستند ۵- در پرتو پیشرفت علم در معرض پرسش و تردید قرار دارند. «ارسطو» می گوید: «نقط آغاز هر علمی ، تعدادی فرضیات بدیهی است که نیازی به اثبات آنها نیست » از این عبارت کوتاه می توان دلایل وجود فرضیات بدیهی را تشخیص داد. استدلال را بدون داشتن یک نقط آغازین نمی توان شروع کرد . فرضیات بدیهی سنگ زیر بنای هر تئوری را تشکیل می دهند . مهم این است که این فرضیات بدیهی وجود داشته باشند ، خواه حقیقت داشته باشند وخواه نه ، درحقیقت ، این فرضیات بدیهی نوعی از قضایا هستند که باید بدون سؤالی آنها را پذیرفت . فرضیات بدیهی علیرغم اینکه مستقیماًقابلیت تأیید ندارند،اما نتایج حاصل از آنها را می توان مورد آزمون قرار دادوچنین تأییدی دلالت بر حقیقت خود فرضیات بدیهی دارند. اشکالی که وجود دارد این است که آنچه که اغلب اوقات در یک برهه از زمان بی چون وچرا معتبر می باشد ،می تواند در زمان دیگری کاملاً فاقد اعتبار باشد. «چارلز وست چرچمن» معتقد است که فرضیات بدیهی باید ویژگیهای ذیل را داشته باشند تا هم برای ایجاد و هم توسعه ساختار تئوری مفید باشند: ۱- فرضیات بدیهی باید با یکدیگر سازگار باشند،ساختار تهیه شده بر اساس پایه ای لرزان چندان دوام نمی آورد ،تئوریهای ایجاد شده بر اساس فرضیات بدیهی متضاد،نمی توانند با دنیای واقع مطابقت داشته باشند. ۲- فرضیات بدیهی هر علم باید برای اثبات وحمایت تئوریهای آن کافی باشد. اگر فرضیات بدیهی دو ویژگی بالا را داشته باشند و اگر استنتاج بر مبنای آن امکان پذیر باشد، می توان از این فرضیات بدیهی،اصول مستدل و منطقی استنتاج نمود. بنابراین، فرضیات بدیهی،چارچوبی برای توسعه و آزمون تئوری میباشد. ….

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.