تحقیق با موضوع روشهای تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق با موضوع روشهای تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق با موضوع روشهای تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق با موضوع روشهای تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق با موضوع روشهای تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی :

توضیحات:

تحقیق باموضوع روشهای تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی

۷۹صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

مقدمه

اینترنت به عنوان ابزاری که بازیابی سریع و آسان اطلاعات را فراهم می آورد از سوی کاربران بسیاری مورد استفاده و استناد قرار می گیرد. کاربران معمولا بدون توجه به معیارهای ارزیابی انتقادی هر آنچه را که در اینترنت بازیابی می شود معتبر می شمارند و در مطالعات تحقیقاتی خویش مورد استفاده و استناد قرار می دهند. (Case, 2003 ) نظر قالب کتابداران و اعضای هیات علمی آن است که استناد در تحقیقات دانشجویی به سمت منابع اینترنتی رفته و دانشجویان بر استفاده از این منابع بسیار تاکید دارند.(۲۰۰۲Davis,نقل از Tillotson, 2003: 4) یافته های تولپانن نشان می دهد که ۵/۹۲ درصد از دانشجویان ورودی زبان انگلیسی اطلاعات موجود در اینترنت را معتبر می دانند و این در حالی است که ۵/۵۲ درصد ازآنان اطلاعات بازیابی شده را هرگز ارزیابی نمی کنند.(Tillotson,2003:4 نقل ازTolpannan,1999)

اغلب کاربران اطلاعات بازیابی شده از اینترنت را معتبر می شمارند و قادر به تشخیص گهر از زباله نیستند.اغلب کاربران در پاسخ به این سوال که چرا به این منبع استناد کرده اید و آیا این منبع معتبر است یا خیر؟ چنین پاسخ می دهند که ” آن را جستجو و بازیابی کرده ام واز آن استفاده می کنم.” در این پاسخ جایی برای ارزیابی منتقدانه اطلاعات بازیابی شده گذاشته نشده است و اتکای صرف به مطالب بازیابی شده و ارزیابی نشده به طور وحشتناکی نمایان است.(Williams, 2003) تسهیلات تکنولوژیکی موجود بسیاری از موانع انتشار و اشاعه اطلاعات را از میان برداشته است. امروز هر فردی می تواند به نشر عقاید خویش پرداخته و وب سایت خود را مدیریت نماید. گستره صفحات وب روز به روز بیشتر می شود و بر آلودگی اطلاعات در این آشفته بازار اطلاعاتی افزوده می گردد. از سویی جامعه امروز به سمت جامعه اطلاعاتی در حال حرکت است. جهانی شدن و اطلاعات گرایی از مشخصه ها ی عصر اطلاعات است. دسترسی به اطلاعات متناسب با نیازهای اطلاعاتی، در زمانی کوتاه مهارتهایی خاص می طلبد. سواد اطلاعاتی لازمه جامعه اطلاعاتی است و برای رسیدن به این سواد کاربران باید به مهارتهای اطلاع یابی مجهز باشند. یکی از مهارتهای اطلاع یابی, مهارت ارزیابی است. اما پرسش آن است که آیا واقعا اطلاعات بازیابی شده از اینترنت نیاز به ارزیابی دارند و یا هر نوع اطلاعات بازیابی شده می تواند مستند باشد و مورد استناد قرار گیرد؟ ضرورت ارزیابی اطلاعات بازیابی شده در چیست و چه معیارهایی برای ارزیابی وجود دارد؟ در این نوشته سعی بر آن است تا با روشن ساختن ضرورت ارزیابی اطلاعات بازیابی شده در فضای اینترنت, معیارهای ارزیابی صفحات وب به عنوان یکی از محمل های اطلاعاتی تبیین گردد.

تحقیق با موضوع روشهای تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی
فهرست برخی ازمطالب:

چکیده

مقدمه ۱

فصل اول: بیان فرصت و معیارهای ارزیابی در صفحات وب

۱-۱ مهارت ارزیابی اطلاعات ۳

۱-۲ مفهوم مهارت اطلاع یابی ۳

۱-۳ مفهوم تفکر انتقادی ۳

۱-۴ ضرورت ارزیابی اطلاعات در عصر اطلاعات ۴

۱-۴-۲ جهانی شدن و ارزش اطلاعات ۴

۱-۴-۳ رشد تکنولوژی و آلودگی اطلاعات ۴

۱-۴-۴ اطلاع گرایی و جامعه و جامعه اطلاعاتی ۴

۱-۴-۵ کاربردنهایی و مهارت های اطلاع یابی ۴

۱-۵ ضرورت ارزیابی صفحات وب ۵

۱-۶ ضرورت ارزیابی صفحات وب ۶

۱-۷ معیارهای ارزیابی صفحات وب ۷

۱-۸ هدف را مشخص کنید ۷

۱-۹ تعیین میزان پویش ۸

۱-۱۰ ارزیابی شهرت و اعتبار ۸

۱-۱۱ تعیین صحت ۹

۱-۱۲ روزآمدی ۹

۱-۱۳ قابلیت دسترس پذیری ۱۵

۱-۱۴ قیمت ۱۱

چکیده

مقدمه ۱

فصل اول: بیان فرصت و معیارهای ارزیابی در صفحات وب۱-۱

مهارت ارزیابی اطلاعات ۳۱-۲

مفهوم مهارت اطلاع یابی ۳۱-۳

مفهوم تفکر انتقادی ۳۱-۴

ضرورت ارزیابی اطلاعات در عصر اطلاعات ۴۱-۴-۲

جهانی شدن و ارزش اطلاعات ۴۱-۴-۳

رشد تکنولوژی و آلودگی اطلاعات ۴۱-۴-۴

اطلاع گرایی و جامعه و جامعه اطلاعاتی ۴۱-۴-۵

کاربردنهایی و مهارت های اطلاع یابی ۴۱-۵

ضرورت ارزیابی صفحات وب ۵۱-۶

ضرورت ارزیابی صفحات وب ۶۱-۷

معیارهای ارزیابی صفحات وب ۷۱-۸

هدف را مشخص کنید ۷۱-۹

تعیین میزان پویش ۸۱-۱۰

ارزیابی شهرت و اعتبار ۸۱-۱۱

تعیین صحت ۹۱-۱۲

روزآمدی ۹۱-۱۳

قابلیت دسترس پذیری ۱۵۱-۱۴

قیمت ۱۱

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.