پاورپوینت مدیریت انتقال فناوری چیست


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مدیریت انتقال فناوری چیست دارای ۳۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مدیریت انتقال فناوری چیست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مدیریت انتقال فناوری چیست :

دید کلی :

پاورپوینت مدیریت انتقال فناوری چیست شامل ۳۳ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


توضیحات کامل :

پاورپوینت مدیریت انتقال فناوری چیست

 

پاورپوینت مدیریت انتقال فناوری چیست شامل ۳۳ اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس پاورپوینت مدیریت انتقال فناوری چیست
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

مدیریت انتقال فناوری، یکی از ملزومات اساسی مدیریتی در کشورهای در حال توسعه است. یکی از عناصر بسیار مهم حاضر در آن، مدیریت دانش است. مدیریت دانش و انتقال فناوری می توانند در کنار هم مزایای قابل توجهی به دست دهند و در نبود این دو کنار هم، باید متحمل هزینه ها و دوباره  کاری های کلان در مقیاس ملی شویم؛ چه بسا آن چه کشورها را در برابر قدرت ها عقب نگه می دارد ناتوانی آن ها در نگهداری و حراست از آن چیزهایی است که با هزینه گزاف می آموزند، در حالی که کشورهای پیشرو نه تنها از اشتباهات خود درس می گیرند، بلکه انتقال فناوری به دیگر کشورها را فرصتی مناسب برای توسعه دانش خود می بینند.

صنایع تولیدی در کشور ما

صنایع مختلف تولیدی در ایران در حال حاضر درگیر چالش‌ها و مشکلات متعددی هستند چه در سطح خرد و چه در سطح کلان کشور.

یکی از چالش‌های مهم، پایین بودن بهره‌وری در تولید است که از علل آن می توان خارج از رده بودن بخشی از ماشین آلات صنعتی، روش های تولید یا به صورت عمده تر سطح پایین فناوری و توان به کارگیری ماشین ها را برشمرد؛ این امر باعث کاهش بازدهی تولید و افزایش اتلاف و ضایعات مواد، انرژی، زمان و در نتیجه افزایش هزینه های عملیاتی و در نهایت منجر به افزایش قیمت تمام شده محصول می شود.

صنایع تولیدی کشور برای بقا و رقابت در دوران فعلی به شدت نیازمند ارتقاء و بهبود فناوری تولید هستند. توافقات صورت گرفته در حوزه تحریم ها نوید امکان بهره گیری از امکانات و دانش فنی در زمینه فناوری از کشورهای پیشرفته تر را می دهد و در این شرایط به نظر می‌رسد کارخانجات تولیدی به استفاده از فناوری های به روز امیدوارتر شده اند.

و …

 

پاورپوینت مدیریت انتقال فناوری چیست
فهرست مطالب

مقدمه

صنایع تولیدی در کشور ما

فناوری در یک صنعت چگونه ارتقاء داده می شود؟

دانش، عنصری مهم در انتقال فناوری

انتقال فناوری، نگاهی عمیق تر

نگاه کلان مدیریت دانش و انتقال فناوری

مروری بر جزئیات

سخن آخر

 

عنوان : مدیریت انتقال فناوری چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : ۳۳

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.