پاورپوینت عملکرد و رفتار معلمان با انگیزش درونی دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
143 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت عملکرد و رفتار معلمان با انگیزش درونی دانش آموزان دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت عملکرد و رفتار معلمان با انگیزش درونی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت عملکرد و رفتار معلمان با انگیزش درونی دانش آموزان :

دید کلی :

دانلود فایل پاورپوینت عملکرد و رفتار معلمان با انگیزش درونی دانش آموزان، در حجم ۲۴ اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx برای ارائه کلاسی.


توضیحات کامل :

فایل پاورپوینت عملکرد و رفتار معلمان با انگیزش درونی دانش آموزان، در حجم ۲۴ اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx برای ارائه کلاسی.

 

بخشی از متن:

موقعیت وشرایط محیط آموزشی از جمله عواملی است که با انگیزش دانش آموزان ارتباط نزدیک دارد. معلم مهمترین نقش را در آموزشگاه ایفا می کند و چگونگی عملکرد دانش آموز به رفتار معلم بستگی دارد. برای معلم انگیزش دانش آموز به این سبب که هم در حکم هدف و هم به منزله ی وسیله ی پیشرفت های بعدی در سایر زمینه های تربیتی است اهمیت زیادی دارد. معلمان می توانند از منابع و راههایی که انگیزش از طریق آنها افزایش می یابد استفاده کنند. 

اگرچه در بیشتر کلاسهای درس می توانیم هم انگیزش بیرونی و هم انگیزش درونی را مشاهده کنیم, اما وجه غالب با انگیزش بیرونی است. البته نشانه های انگیزش درونی نیز در مدارس یافت می شود. دانش آموزان می توانند دارای انگیزه درونی باشند و معلمان هم­می باید درکنار انگیزش بیرونی به انگیزش درونی توجه کنند . لازم است تا میان این دو تعادل و توازنی ایجاد گردد و دانش آموزان بیاموزند که چگونه قادرند از انگیزش بیرونی به انگیزش درونی دست یابند . 
و…

 

پاورپوینت عملکرد و رفتار معلمان با انگیزش درونی دانش آموزان
فهرست مطالب:

مقدمه
تعریف انگیزش و انگیزه
نقش انگیزش در یادگیری
انگیزه درونی
عملکرد معلمان با انگیزش درونی دانش آموزان
نحوه تشویق و تنبیه
مشکلات استفاده از تنبیه
راهکارهای ایجاد انگیزه در دانش آموزان
آموزش انگیزه
بحث و نتیجه گیری

این قایل با فرمت پاورپوینت در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش برای ارائه کلاسی تهیه شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.