مقاله نقش شفقت به خود و تحمل پریشانی در سلامت اجتماعی زنان سرپرست خانوار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نقش شفقت به خود و تحمل پریشانی در سلامت اجتماعی زنان سرپرست خانوار دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش شفقت به خود و تحمل پریشانی در سلامت اجتماعی زنان سرپرست خانوار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش شفقت به خود و تحمل پریشانی در سلامت اجتماعی زنان سرپرست خانوار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش شفقت به خود و تحمل پریشانی در سلامت اجتماعی زنان سرپرست خانوار :

زمینه و هدف: آسیب‌پذیری زنان سرپرست خانوار در سطح فردی و نیز در سطح اجتماعی به کاهش سلامت اجتماعی در زنان منجر می‌شود؛ لذا پژوهش حاضر باهدف مقاله نقش شفقت به خود و تحمل پریشانی در سلامت اجتماعی زنان سرپرست خانوار صورت گرفت.
روش‌بررسی: پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش را تمامی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) در سال ۱۳۹۷ شهرستان بهارستان تشکیل ‌دادند که به‌روش نمونه‌گیری دردسترس بر اساس جدول مورگان، ۲۹۱ نفر انتخاب شدند. ابزارهای استفاده‌شده جهت دستیابی به اهداف پژوهش شامل مقیاس تحمل پریشانی سیمون و گاهر (۲۰۰۵) و فرم کوتاه مقیاس شفقت خود نف (۲۰۰۳) و پرسشنامه سلامت اجتماعی کییز (۲۰۰۴) بود. جهت تحلیل داده‌ها، نرم‌افزار SPSS نسخه ۲۱ و روش‌های آمار توصیفی مانند محاسبه میانگین و انحراف معیار و نیز شاخص‌های آمار استنباطی آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی چندگانه به‌شیوه گام‌به‌گام به‌کار رفت. همچنین سطح معنا‌داری ۰۰۵ درنظر گرفته شد.
یافته‌ها: نتایج نشان داد بین شفقت به خود با سلامت اجتماعی (۰۶۲۷=r و ۰۰۰۱>p) و تحمل پریشانی با سلامت اجتماعی (۰۵۴۵=r و ۰۰۰۱>p) ارتباط مستقیم و معنا‌داری مشاهده شد. همچنین شفقت به خود (۰۶۰۳=r و ۰۰۰۱>p) و تحمل پریشانی (۰۵۱۷=r و ۰۰۰۱>p) به‌شکل معنا‌داری، توانایی پیش‌بینی سلامت اجتماعی را داشتند.
نتیجه‌گیری: براساس یافته‌های این پژوهش نتیجه‌گیری می‌شود با ارتقای شفقت به خود و تحمل پریشانی، می‌توان زمینه بهبود سلامت اجتماعی زنان سرپرست خانوار را فراهم کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.