مقاله طراحی الگوی نهادگرایی حفظ حقوق شهروندان سپرده ‎گذار در بحران ‌های بانکی کلان‎شهر تهران با استفاده از تحلیل مضمون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی الگوی نهادگرایی حفظ حقوق شهروندان سپرده ‎گذار در بحران ‌های بانکی کلان‎شهر تهران با استفاده از تحلیل مضمون دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی الگوی نهادگرایی حفظ حقوق شهروندان سپرده ‎گذار در بحران ‌های بانکی کلان‎شهر تهران با استفاده از تحلیل مضمون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی نهادگرایی حفظ حقوق شهروندان سپرده ‎گذار در بحران ‌های بانکی کلان‎شهر تهران با استفاده از تحلیل مضمون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی الگوی نهادگرایی حفظ حقوق شهروندان سپرده ‎گذار در بحران ‌های بانکی کلان‎شهر تهران با استفاده از تحلیل مضمون :

حفظ حقوق سپرده‎ گذاران، یکی از موضوعات مهمی است که کشورهای توسعه ‎یافته و به خصوص کشورهای در ‎حال ‎توسعه، به آن توجه کرده ‎اند. در ایران، بحران‌ های مالی و پولی از گذشته تاکنون وجود داشته است. از این رو هدف این پژوهش، تبیین خط ‌مشی ‎گذاری حفظ حقوق شهروندان سپرده ‎گذار در بحران ‌های بانکی کلان‎شهر تهران است. روش مورد استفاده در این پژوهش، تحلیل مضمون (تم) است. گردآوری داده‌ ها و اطلاعات، طی مصاحبه عمیق و نیمه ‎ساختار یافته با ۱۸ نفر از خبرگان حوزه بانکی و خط ‎مشی ‎گذاران قوه مقننه در شهر تهران انجام شده است.. نتایج نشان می‎ دهند در خط‌ مشی‌ گذاری حفظ حقوق شهروندان سپرده ‎گذار در بحران‌ های بانکی کلان‌شهر تهران، تقویت مکانیزم حمایتی سپرده‎ گذاران به عنوان راهبرد اصلی، اصلاح یا بهبود قوانین مرتبط با سپرده‎ گذاران به عنوان عامل زمینه ‎ساز شرایط اجرا و تقویت فرایندهای نظارتی هدفمند، همسوسازی کنش‎ های سیاسی، اقتصادی، اداری و شبکه بازیگران، طراحی مجاری ارتباطی بخشی و فرابخشی در بحران ‌های مالی به عنوان عوامل مداخله ‎گر، مورد توجه سیاست‎ گذاران و خط ‎مشی ‎گذاران قرار گیرد. بنابراین به دلیل وسعت موضوع پژوهش و مصاحبه با برخی از خط‎ مشی ‎گذاران این حوزه، نتایج به‎ دست آمده را می ‌توان به کل جامعه پژوهش، تعمیم داد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.