مقاله الگوپردازی بین المللی سازی دانشگاه ها با تأکید بر حکمرانی چند سطحی: رویکرد کیفی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله الگوپردازی بین المللی سازی دانشگاه ها با تأکید بر حکمرانی چند سطحی: رویکرد کیفی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله الگوپردازی بین المللی سازی دانشگاه ها با تأکید بر حکمرانی چند سطحی: رویکرد کیفی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوپردازی بین المللی سازی دانشگاه ها با تأکید بر حکمرانی چند سطحی: رویکرد کیفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله الگوپردازی بین المللی سازی دانشگاه ها با تأکید بر حکمرانی چند سطحی: رویکرد کیفی :

مقدمه: بین المللی سازی آموزش عالی، فرایندی برای رویارویی عالمانه با چالش های برآمده از جهانی شدن است که مورد توجه دانشگاه های پیشرو در جهان قرار گرفته است. هدف از پژوهش حاضر الگوپردازی بین المللی سازی دانشگاه ها با تأکید بر حکمرانی چند سطحی بوده است .
روش ها: پژوهش حاضر با بهره گیری از روش تحقیق کیفی از نوع پدیدار شناسی و مصاحبه با نمونه منتخب هدفمند مدیران و اعضای هیأت علمی۶ دانشگاه (شهید چمران اهواز، شیراز، کردستان، سیستان و بلوچستان، علامه طباطبایی تهران و فردوسی مشهد) و در سال ۱۳۹۷-۱۳۹۶ انجام شد. مصاحبه ها با استفاده از روش های کدگذاری اشتروس و کوربین (باز، انتخابی و محوری) تحلیل شدند.
یافته ها: الگوی پیشنهادی پژوهش حاضر برگرفته از نظرات اعضای هیأت علمی ۶ دانشگاه مذکور برای بین المللی سازی دانشگاه شامل پنج بعد متشکل از ابعاد اقتصادی و اجتماعی (رقابت برای کسب منابع، پاسخ گویی به نیازهای جامعه و محیط پیرامونی، تجاری سازی، موقعیت جغرافیایی و منطقه ای دانشگاه)، انسانی و فرهنگی (توانمندی های نیروی انسانی، تعاملات فرهنگی، انگیزش نیروی انسانی)، علمی و فناوری (ماهیت علم، برنامه های درسی و آموزشی، فناوری و تجهیزات آموزشی و پژوهشی، تولید و نشر علم)، سازمانی و ساختاری (مدیریت سازمانی، استقلال دانشگاه و گروه، کارکردهای دانشگاه)، و سیاسی و حکومتی (وجوه بین المللی برنامه های راهبردی دانشگاه، ایدئولوژی های برنامه های توسعه ملی و تعلاملات دیپلماتیک بین المللی) بود.
نتیجه گیری: دانشگاه ها برای کسب اعتبار بین المللی نیاز دارند در این زمینه گام بردارند و به الگوی نیاز است که راهنمای دانشگاه برای حرکت در این مسیر باشد، الگوی پیشنهادی در پژوهش حاضر می تواند در این زمینه راه گشا باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.