مقاله ارزیابی وضعیت متیلاسیون پروموتر ژن SEPT9 در مبتلایان به کارسینوم سلول‌ سنگفرشی مری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی وضعیت متیلاسیون پروموتر ژن SEPT9 در مبتلایان به کارسینوم سلول‌ سنگفرشی مری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی وضعیت متیلاسیون پروموتر ژن SEPT9 در مبتلایان به کارسینوم سلول‌ سنگفرشی مری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی وضعیت متیلاسیون پروموتر ژن SEPT9 در مبتلایان به کارسینوم سلول‌ سنگفرشی مری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی وضعیت متیلاسیون پروموتر ژن SEPT9 در مبتلایان به کارسینوم سلول‌ سنگفرشی مری :

مقدمه: تغییر در سطح متیلاسیون پروموتر ژن SEPT9 می‌تواند در شکل‌گیری کارسینوم سلول‌ سنگفرشی مری نقش داشته باشد. لذا هدف از این مطالعه، ارزیابی میزان تغییرات سطح متیلاسیون پروموتر ژن SEPT9 در بافت‌ کارسینوم سلول‌های سنگفرشی مری خواهد بود.
روش بررسی: در مطالعه مورد-شاهدی حاضر بر روی ۷۵ بلوک پارافینی بافت سرطانی مری و ۷۵ بلوک پارافینی بافت سالم از مراجعین به بیمارستان‌های نور نجات و بین‌المللی تبریز در طی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ صورت گرفت. بعد از استخراج DNA و استفاده از متابی‌سولفیت سدیم، میزان تغییرات متیلاسیون پروموتور ژن SEPT9 با تکنیک High Resolution melting (HRM) و داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار نرم‌افزارSPSS Inc., Chicago, IL; version 16 و آزمون مجذور کای آنالیز شدند.
نتایج: نتایج مطالعه حاضر حاکی از آن است که میزان تغییرات سطح متیلاسیون پروموتر ژن SEPT9 در نمونه‌های بافت سرطانی نسبت به بافت‌های سالم، ازنظر آماری اختلاف معنی‌داری را نشان نداد (۱۰۶/0P=).
نتیجه‌گیری: در این بررسی نشان داده شد که متیلاسیون پروموتر ژن SEPT9 در شکل‌گیری کارسینوم سلول‌ سنگفرشی مری نقشی ندارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.