مقاله بررسی شاخص رفاه اجتماعی طی نیم قرن در مناطق شهری کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی شاخص رفاه اجتماعی طی نیم قرن در مناطق شهری کشور دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی شاخص رفاه اجتماعی طی نیم قرن در مناطق شهری کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی شاخص رفاه اجتماعی طی نیم قرن در مناطق شهری کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی شاخص رفاه اجتماعی طی نیم قرن در مناطق شهری کشور :

دولت‌ها در دوره های زمانی خاصی، ناچار به مداخله در برخی امور تصدی‌گری می شوند. برخی از این مداخلات در حوزه رفاه اجتماعی و عمومی و به طور خاص افزایش در نرخ رشد اقتصادی به همراه گسترش حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر جهت کاهش فاصله طبقاتی و بهبود در توزیع درآمد در جامعه و نهایتا افزایش رفاه اجتماعی صورت می‌پذیرد.
نتایج بدست آمده از مقاله بررسی شاخص رفاه اجتماعی طی نیم قرن در مناطق شهری کشور نشان می‌دهد که پایین‌ترین رقم این شاخص با ۸/۴۴ واحد در سال ۱۳۴۸ و بالاترین رقم این شاخص با ۲/۱۰۲ واحد در سال ۱۳۸۶ بوقوع پیوسته است. در سال‌های بعد از۱۳۸۶، با وجود کاهش قابل ملاحظه ضریب جینی در مناطق شهری کشور، بدلیل منفی شدن نرخ رشد متوسط هزینه‌های واقعی خانوارها (بجز سال۱۳۸۹) شاخص رفاه اجتماعی با کاهش قابل توجهی طی سال‌های ۹۵-۱۳۸۷ مواجه شده است. رقم این شاخص در سال ۱۳۹۶ به ۸۵ واحد رسیده که کمتر از رقم شاخص رفاه اجتماعی در سال ۱۳۸۲ می‌باشد.
در زیر مجموعه امور اقتصادی، برای رسیدن به افزایش بالایی از شاخص رفاه اجنماعی، بطور همزمان نیاز به نرخ رشد بالای تولید ناخالص داخلی و کاهش ضریب جینی می‌باشیم. نتیجه ای که دسترسی به آن در شرایط کنونی بسیار دشوار بنظر می‌رسد. مگر اینکه تمامی حاکمیت با همراهی مردم با تلاش و کار طاقت فرسا و از خود گذشتگی به این مهم دست یابند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.