مقاله بررسی تجربی تاثیر تکرار پدیده پسزنی بر کارکرد پرخوران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تجربی تاثیر تکرار پدیده پسزنی بر کارکرد پرخوران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تجربی تاثیر تکرار پدیده پسزنی بر کارکرد پرخوران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی تاثیر تکرار پدیده پسزنی بر کارکرد پرخوران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تجربی تاثیر تکرار پدیده پسزنی بر کارکرد پرخوران :
پدیده پسزنی در حالتی اتفاق میافتد که تنجار بخواهد مقدار هوای کمی را تا فشار خیلی زیاد متراکم کند، که عموما توام با جریان برگشتی در تنجار و سر وصدا میباشد. در طی سالهای اخیر مطالعات زیادی بر روی این پدیده انجامشده است، اما تحقیقات محدودی در زمینه شرایط عملکردی پرخوران در حین و بعد از کارکرد در شرایط پسزنی انجام شده است. در این پژوهش بررسی تجربی بر روی پرخوران موتور بنزینی در سه سرعت مختلف کاری در اتاق آزمون گرم پرخوران انجام شد. متغیرهای عملکردی مانند بازدهی و توان تنجار و گردا در شرایطی که پرخوران در محدوده پسزنی بود، مورد بررسی قرار گرفتند. بعد از اینکه پرخوران ۴ مرحله و در هر مرحله در سه سرعت دورانی مختلف در محدوده پسزنی قرار گرفت، عملکرد قطعه افت کرده و دچار خرابی شد. بر اساس نتایج، در سرعت ۱۸۰۰۰۰ دور در دقیقه و در کمترین مقدار دبی عبوری، نسبت فشار تنجار به میزان ۷ درصد نسبت به ابتدای آزمون افت داشت. بررسیهای انجام شده نشان دهنده افزایش بیش از حد لقی محوری پرخوران بود که آثار تغییر رنگ ناشی از کارکرد در دمای بالا و داغ شدن ناشی از تماس فلز با فلز بر روی یاتاقان دیده میشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.