مقاله شناسایی عوامل اثرگذار بر میزان بقای بیماران مبتلا به سرطان پستان شهر همدان طی سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۶


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شناسایی عوامل اثرگذار بر میزان بقای بیماران مبتلا به سرطان پستان شهر همدان طی سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۶ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل اثرگذار بر میزان بقای بیماران مبتلا به سرطان پستان شهر همدان طی سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۶  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل اثرگذار بر میزان بقای بیماران مبتلا به سرطان پستان شهر همدان طی سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۶،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل اثرگذار بر میزان بقای بیماران مبتلا به سرطان پستان شهر همدان طی سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۶ :

مقدمه: سرطان پستان شایع‌ترین سرطان و یکی از عوامل اصلی مرگ‌ و میر در زنان است. همواره مدت‌ زمان بقا و شناسایی عوامل اثرگذار بر میزان بقای این بیماران برای پیشگیری از پیشرفت سرطان پستان و درمان بهتر آن از اهمیت زیادی برخوردار است.
روش بررسی: مطالعه حاضر یک کوهورت گذشته‎نگر مربوط به ۴۹۳ زن مبتلا به سرطان پستان مراجعه‌کننده به کلینیک امام خمینی همدان طی سال‌های ۸۰ تا ۹۶ بود که در چک‌لیست جمع‌آوری و ثبت گردید. اطلاعات تکمیل‌شده با استفاده از نرم‌افزار SPSS نسخه ۲۱ با روش کاپلان مایر و مدل کاکس برای برآورد میزان بقا و عوامل اثرگذار بر میزان بقای بیماران مورد آنالیز قرار گرفتند.
یافته ها: میانگین (انحراف معیار) سنی بیماران (۳۴/۱۱)۷۵/۴۹ سال و میزان بقای ۵ و ۱۰ ساله بیماران مبتلا به سرطان پستان ۸۶ و ۶۱ درصد بود. نتایج برازش مدل مخاطرات کاکس نشان داد که متغیرهای سن ((۷۸/۲-۲۳/۱)۵۳/۱HR (%95 CI)= و اندازه تومور (۸۹/۲-۱۶/۱)۴۹/۱HR (%95 CI)=. با مخاطره مرگ بیماران رابطه معنی‏داری دارد (۰۵/۰>p).
نتیجه‌گیری: سن و اندازه تومور با بقای بیماران مبتلا به سرطان پستان رابطه دارد. لذا با افزایش اگاهی زنان نسبت به معاینات دوره‌ای و تشخیص زودرس بیماری می‌توان مخاطره مرگ را کاهش داد و از پیشرفت سرطان پستان نیز پیشگیری کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.